Ostatni autobus
Wracają do domu wsiadłem z Moniką do ostatniego autobusu. Monika była moją "dziwką:P" poznaliśmy się w internecie jedynie co nas łączyło to ostry i dziki seks ...
Wracają do domu wsiadłem z Moniką do ostatniego autobusu. Monika była moją "dziwką:P" poznaliśmy się w internecie jedynie co nas łączyło to ostry i dziki seks ...
Około godziny 12, typowe polskie liceum. W sali pierwszoklasiści oraz nauczyciel, dość młody jak na profesora, 36-letni Piotr. Dzisiaj wystawiano proponowane oceny na koniec ...
Tuż po treningu licealnego zespołu siatkarek, w szatni, młode zawodniczki przebierały się lub szły pod prysznic. Wśród nich 18-letnia Roksana oraz o 2 lata młodsza ...
Lekcje się skończyły i zapytałem się Oli co dziś robi. -nic. . a ty ? -ja też nie mam planów :) może się gdzieś przejdziemy albo coś ;) -spoko... -to o której się ...
Szymon to 18-letni chłopak niemogący sobie znaleźć dziewczyny, a przynajmniej dziewczyny chcącej pozwolić chłopakowi szybko na coś więcej. Miał on kuzyna - Roberta ...
Muszę przyznać że jeśli chodzi o rocznice i te sprawy to w związkach heteroseksualnych ta sprawa jest chyba ciut łatwiejsza, bo to zazwyczaj facet musiał rozmyślać jak tu ...
Przeprowadzka, do zupełnie innego miasta, do zupełnie innych ludzi. Zmieniło to całkowicie moje życie. Zostawiłam znajomych, do których miałam 3 godziny drogi. Chociaż w ...
Marta była 19-letnią dziewczyną dla której seks był, co nie jest dziwne, wielką przyjemnością. Jednak dla niej był on też, hmm... walutą, nagrodą. Potrafiła płacić ...
Następnego dnia w szkole, razem z moją dziewczyną, usiadłyśmy przed klasą w oczekiwaniu na dzwonek. Trzymałam Ewe za rękę i pierwszy raz przez tak długi czas miałam ...
Wybrałam się na zakupy. Miałam chandrę i stwierdziłam, że trzeba kupić sobie coś ładnego, seksownego. Może jakaś bielizna, sukienka... jeszcze nie byłam zdecydowana ...
Przez osiem kolejnych lat relacje między Gabrysią a wujkiem Albertem były bardzo podobne – Dziewczyna przychodziła do mężczyzny, by uzyskać od niego wsparcie finansowe ...
Agata właśnie wróciła do domu z porannej zmiany, gdy usłyszała dzwonek swojej komórki. Szybko wyciągnęła telefon z pokrowca i nacisnęła zieloną słuchawkę. -Dzisiaj ...
Witam, to jest moje pierwsze opowiadanie, które postanowiłam pokazać publicznie. Liczę na Waszą szczerość, każdą opinię przyjmę i przeanalizuję każdy błąd, żeby ...
O północy wracałem z urodzin. W samochodzie panowały ciemności i tylko blade niebieskie światło z deski rozdzielczej oświetlało moją twarz. Miałem otwarte okno i ...