Erotyczne - str 155

  • Wyjazd w góry

    Stwierdziłam, że wyjeżdżam w góry. Nie chciałam jechać autem, więc kupiłam bilet na PKP i jadę pociągiem. By być tam w miarę wcześnie, wyjeżdżam w nocy. Mam lekkie ...

  • Wymarzone wakacje we dwoje dz. 5

    Dzień piąty- oczami mężczyzny Kolejny dzień naszych wspaniałych wakacji. To co się na nich dzieje między nami po prostu przechodzi najśmielsze oczekiwania. Nikt się nie ...

  • Kino - jego oczami

    Mamy dzień wolny. . Zamierzamy pochodzić trochę po mieście, bo w domu póki co perspektyw nie ma. Będą, ale wieczorem. Najpierw wystawny obiad w restauracji, spacer po ...

  • Więcej!!!

    Opowiem wam o mojej koleżance Karoli która jest dziwką i lubi się pierdolić na prawo lewo. Pewnego dnia chciałam jechać z nią bo chciałam poczuć w sobie męskiego fiuta ...

  • Upojna Noc

    Były wakacje ciepłe i pogodne spędzałam je na mojej działce na wsi. Codziennie rano wychodziłam i opalałam się później mały relaks, kubek kawy na świeżym powietrzu, a ...

  • Czterech na jedną

    Hej, mam na imię Monika i mam 19 lat. Pewnego dnia podczas przygotowywania obiadu zorientowałam się się że brak mi jednego ze składników. Postanowiłam ruszyć więc do ...

  • Zrób mi loda

    Miałeś ciężki dzień, jesteś zmęczony, taki bezbronny, niewinny. Stoimy naprzeciwko siebie. Osuwam się na kolana ocierając się o Ciebie. Klęczę tak chwilę, patrząc na ...

  • Siatkarka Gosia

    Gosia, siatkarka, długie sexowne nogi i to co mnie najbardziej podnieca, getry siatkarek. Od kiedy jestem jej chłopakiem marzyłem o footjobie w tych getrach. Wiec po zawodach ...

  • Madzia

    Witam. Dodaje ze opowiadanie jest prawdziwe. Pewnego dnia w szkole (jestem w 2 klasie liceum) zostalem po lekcji by powtórzyć matematykę. przyszła pani Danuta. myślałem że ...

  • Uśmiech

    Obudziłam się na łóżku szpitalny. Nie mogłam sobie przypomnieć jak tu trafiłam, co robiłam wczoraj. Do pokoju weszło dwóch lekarzy. Spojrzeli na mnie i się ...

  • Napalone kuzynki

    Zosia i jej kuzynka Maja szły polną drogą w kierunku miasta. Były umówione z dwoma chłopakami, poznały ich poprzedniego dnia na jednej z wiejskich imprez, które tak ...

  • "Braterska" pomoc

    W zimę człowiekowi aż nie chce się wychodzić z domu. A tym bardziej, gdy celem jego drogi ma być szkoła. Nawet, jeżeli uda nam, bądź jesteśmy zmuszeni (np. przez ...

  • Ona u niego.

    Usłyszał dzwonek u drzwi. Wiedział ze to ona. Ostatni raz przejrzał się w lustrze. Idealnie. Otworzył drzwi. Była piękna. Codziennie marzył o każdej części jej ciała ...

  • Istota

    Istota Dzień 1 Zbliżał się koniec 2112 roku, minęły Święta Bożego Narodzenia jeszcze tylko kilka dni i Sylwester. Czeka mnie kolejny przygnębiający i nostalgiczny ...