Erotyczne - str 157

  • Na białej pościeli...

    Spotkał się ze mną po raz kolejny, znowu jak kolega z koleżanką. - Cześć Zośka - i cmoknął mnie w policzek. Nawet nie wiedząc jak mnie to zawsze podnieca, jak mi się ...

  • Po szkole

    Mam na imię Magda. Jestem szczupłą blondynką, posiadam nie duży ale ładny biust i zgrabne długie nogi. Pewnego ciepłego czerwcowego dnia obudziłam się, ubrałam się w ...

  • Wiedziałam, że to skończy się w łóżku...

    Pewnego pięknego wieczoru czekałam aż przyjdzie Adam ( przyjaciel ) i się doczekałam Usłyszałam dzwonek do drzwi Przyszedł Adam i pocałował mnie, , gorącym ...

  • Damski WC

    Hej. Mam pewną historię która zdarzyła się na prawdę Pewnego dnia poszłam do wc gdy mieliśmy wf. Gdy weszłam zobaczyłam że są tam dwaj chłopacy z mojej klasy ...

  • Nocka z siostrą

    Historia oparta na faktach. Wyjechaliśmy z domu po 14 i baliśmy się, że możemy nie zdążyć. Ślub w kościele zaczynał się o 18, a czekały nas 3 godziny drogi i jeszcze ...

  • Swinger club

    Z pozoru niby zwykła kamienica, w samym centrum miasta zwyczajna, od frontu piekarnia i suknie ślubne. Wejście jest z boku, bardzo dyskretne, spokojne miejsce... Któregoś ...

  • Mój On

    Spotkaliśmy się jak zwykle w umówionym miejscu, szybkie buzi i na mieszkanie, tym razem był strasznie dziki, bardziej niż zwykle, mało mi sukienki nie porwał, pierwszy raz ...

  • Sebastian i rodzinna orgia

    Tradycją w rodzinie Sebastiana były częste familijne spotkania. W różne święta, urodziny lub imieniny często wszyscy członkowie się spotykali i hucznie obchodzili owe ...

  • Kuzynka Aneta - cd

    Pomimo tego, ze moja kuzynka Aneta była mężatką, wciąż zabawialiśmy się kiedy tylko się dało. A było tych okazji sporo. Zacząłem studiować i studiowałem akurat w ...

  • Sebastian i pani z kiosku

    Zadowolony z siebie Sebastian szedł ulicą a po głowie błądziły mu różne myśli. W pewnej chwili przyszło mu do głowy, że prawdziwy mężczyzna zawsze powinien mieć ...

  • Sebastian i ciocia Klaudia

    Sebastian był studentem trzeciego roku. Jego uczelnia znajdowała się dość daleko od jego domu, toteż ucieszył się na wieść, że jego ciotka, Klaudia, przeprowadza się ...

  • Sebastian i trójkąt z siostrami

    Była niedziela i zapowiadało się kolejne nudne popołudnie. Starsza siostra Sebastiana, Patrycja, dla zabicia czasu udała się z koleżanką na zakupy, podczas gdy on został ...

  • Sebastian i bratowa

    Marcin w wieku 24 lat pojął za żonę piękną, aczkolwiek niezbyt mądrą Paulinę. Jednak po co kobiecie rozum, ważne by ładnie wyglądała – myślał Marcin. Ona miała ...

  • Sebastian i studentki

    Jednym z lepszych studentów na kierunku był Sebastian. Czarnowłosy, niski i chuderlawy chłopak o skrzywionym nosie. Nie był zbyt lubiany przez kolegów z uczelni, ale nikt mu ...