Erotyczne - str 156

  • U lekarza cz. 2

    Podniosła na mnie swoje duże niebieskie oczy I powiedziała: -Widzisz jakie to jest przyjemne? Pewnie chciałabyś się ruszyć co? -odeszła i po chwili wróciła z wodą ...

  • RYŚ-PROLOG

    Ryszard wyciągnął się na bambusowym łożu, tuż obok swojej afrykańskiej księżniczki. Popatrzył na krzyż na swoich piersiach, który dostał od ojca Tadeusza przed ...

  • Sylwester cz. 5

    -To może pójdziemy na basen?rozmawiałam z Pawłem, chce iść z nami-podsunęła Kama, uśmiechając się. Siedziałyśmy w pokoju nudząc się wiec zgodziłam się. -dobra za ...

  • W toalecie

    Sobotni poranek a raczej południe. Otwieram oczy. Stwierdzam, że znajduję się w swoim pokoju, usiłuję sobie przypomnieć jak właściwie trafiłem do swojego mieszkania ...

  • Na skuterze...

    Cześć. Chciałem wam opowiedzieć historyjkę która jest dość świeża bo wydarzyła się nie dawno. A więc stało to się w ostatnią środę gdy wracałem moim skuterkiem ...

  • Zrobię to mimo wszystko

    Tylko ty i ja- rzekła ona wyskakując z okna ciągnąc jego ze sobą. Wystraszony faktem braku gruntu pod nogami, sięgnął do kieszonki po medalik. - Gdzie on kurwa jest? ...

  • Dobrze mieć kuzynkę

    Romek i jego kuzynka Zuzanna już od wczesnego dzieciństwa spędzali razem dużo czasu. Znali się właściwie całe życie. Ich rodziny były ze sobą w bardzo dobrych ...

  • Prawdziwa przygoda w parku

    Cześć. Mam na imię Robert. Jestem w dość młody wieku 17 lat. Od razu powiem że z pisania opowiadań w szkole moją największą oceną było 3 z minusem więc nie patrzcie ...

  • Zimowy seks

    Uwaga. Tekst z lekka poniża kobiety. Zapraszam do czytania. "Zimowy seks" Była zimowa, deszczowa noc. Już od kilku tygodni planowałem spotkanie z Anetą Daźimko. Przed ...

  • Wyznanie (1)

    Robert widzę że czas na kompletną szczerość. Nie chciałam żeby do tego kiedykolwiek doszło, ale teraz widzę że bez tego się nie obejdzie. Robię to tylko dlatego że ...

  • Życiowa historia

    Anioł. Tak nazywałem swoją żonę. Najwspanialszą kobietę na świecie. Do końca życia nie zapomnę jej pięknej twarzy. I tego uśmiechu, który oglądałem codziennie rano ...

  • Moje dziewictwo

    Oto opowieść one-shot o losach 16 letniej Karoliny. Opowiada o erotycznych doznaniach z jej chłopakiem Jarkiem oraz konsekwencji. Zapraszam. Nie mam pojęcia, jak to mogło ...

  • Przygoda na wsi

    Promienie porannego słońca zbudziły dwudziestoletniego Jarka. Lekko bolała go głowa i czuł w ustach nieprzyjemną suchość. Z przymrużonymi oczami powoli podniósł się ...

  • Erotyczna Milena

    - Twoje zdrowie Lena - po czym upił trochę. Razem z mężem poszliśmy za jego przykładem. - Siadaj - zwrócił się do Michała wskazując mu najbliższy fotel. Sam podszedł ...