Erotyczne - str 158

  • Sebastian i młodsza siostra

    Sebastian z dobrym wynikiem zdał maturę i dostał się na wymarzone studia. Cieszył się z tego powodu, lecz jeszcze bardziej cieszyła go perspektywa długich ...

  • Sebastian i korepetytorka

    Niedługo 18-letni Sebastian miał skończyć liceum. Zostały niecałe dwa miesiące, w których musiał ostro zabrać się za naukę, by dobrze zdać maturę, a potem czekały ...

  • Sebastian i kuzynka

    Przyszedł grudzień, na zewnątrz spadł śnieg i dookoła było czuć świąteczną atmosferę. Zbliżało się Boże Narodzenie. 17-letni Sebastian wraz z rodziną – matką ...

  • Sebastian i starsza siostra

    Sebastian urodził się w jednym z dużych polskich miast. Mieszkał wraz z rodzicami i dwiema siostrami w małym mieszkaniu w starym bloku. Był dosyć niskim i wątłym ...

  • MATKA CHRZESTNA

    Zuzanna wychowała się w domu dziecka. Miała tam wielu znajomych, z którymi była razem od małego, niektórzy byli dla niej bliscy niczym bracia lub siostry. Jej najlepszą ...

  • Aneta

    Moja kuzynka Aneta jest starsza ode mnie 7 lat. Zawsze wzbudzała u mnie pożądanie. Pamiętam jak często wyobrażałem sobie ją nagą i przy okazji jechałem na ręcznym ...

  • Harcerskie igraszki

    Poranek był słoneczny i ciepły, zapowiadał się piękny dzień. Asia zbudziła się w swoim namiocie o 7. 00, gdy zrobiono pobudkę. Chłopacy już od pół godziny biegali po ...

  • Moja córka z moim synem

    O 3 w nocy wróciłem od kolegi. Była niezła popijawa. Po ciężkim tygodniu pracy należy się człowiekowi odrobina relaksu w towarzystwie kolegów i alkoholu. Była noc z ...

  • P.Władzia

    Onanizować zacząłem się w wieku bodajże 14 lat, na obozie, gdzie starszy kolega pokazał mi, jak to się robi. To było cudowne uczucie, wielka ulga. Podglądałem w tym ...

  • Sex z Mamą

    Ojciec już od ponad trzech miesięcy pracował za granicą. Mama zajmowała się tylko domem czyli mną i moją 12-letnia siostrą. Ja miałem wtedy niecałe 16 lat, kiedy ...

  • Spacer

    Właśnie miałam wejść pod prysznic gdy rozległ się dzwonek w moim telefonie, więc nago pobiegłam do pokoju odebrać. -tak słucham? -cześć kochanie co masz na sobie? ...

  • Listy do "B" pamiętne wakacje IIa

    nie pytając o nic wzięła go do buzi, delikatnie pieszcząc rozgrzane słońcem kulki szybko poruszała ustami, Ja jeszcze odrobinkę speszona patrzyłam na tą scenkę z boku ...

  • "Gospodyni"

    Jak co dzień, wybierałam się do pracy. Szybki numerek z mężem, potem prysznic, ubieranie, no i śniadanie przyrządzone przez mojego męża. Kiedy wychodziłam, mąż się ...

  • Powrót z pracy

    mmmmm szkoda że Cię nie było z nami. Wszystko zaczęło się od żartów i dowcipów w pracy, opowiadaliśmy sobie dowcipy i spokojnie pikowaliśmy towar, atmosfera była ...