Erotyczne - str 159

  • Noc rozkoszy

    (na wstępie mówię, że opowiadanie wymyślone) Któregoś dnia zostałam sama w domu bo moi rodzice pojechali na tydzień do Grecji. Więc postanowiłam zadzwonić do chłopaka ...

  • Seksik w namiocie

    Pewnego dnia wraz z moim chłopakiem Kamilem i naszą paczką wybraliśmy się nad wodę pod namioty, przyjechaliśmy około 19 woda była kusząco ciepła. Weszłam do niej z ...

  • Mój pierwszy raz

    Mam naście lat, mój pierwszy raz przeżyłam rok temu w wakacje... Dzień zaczął się bardzo przyjemnie, słońce grzało, lekko wiał wiatr....Pojechałam z moja najlepszą ...

  • Lizanko w samo południe

    Piętnastu minut brakowało do tego, aby usłyszeć hejnał z Wieży Mariackiej. Mała rozprostowała się. Bolały ją wszystkie mięśnie. Językiem oblizała wargi. Poczuła ...

  • Urodziny teściowej

    Działo się to latem w 2005 roku, było to rok po moim ślubie z Andrzejem. Pojechaliśmy na urodziny do teściowej, mieszka razem z teściem na mazurskiej wsi. Mąż wziął dwa ...

  • Sesja zdjęciowa cz. 2

    Obudziłam się około 5 mąż spał na plecach i jego kutasek stał na baczność miał pewnie jakiś dobry sen. Postanowiłam to wykorzystać i wzięłam go w usta już po ...

  • UCIECZKA Z SYCYLII

    PALERMO 1960 Przeraźliwy upał, który przez cały dzień dawał się wszystkim we znaki, powoli zaczynał ustępować. Dochodziła godzina 18. Sycylijskie słońce powoli ...

  • Spełnienie marzenia ! =)

    Mój narzeczony wiedział od zawsze że chciała bym sprawdzić jak to jest w trójkącie... no i za pół roku latem jakoś tak wyszło że jego brat wpadł na piwko więc oni ...

  • U boku Andrzeja 2 cd

    Zapomniałam opisać naszych gospodarzy więc pani Grażyna lat około 40 zadbana i szczupła z dużymi piersiami, natomiast jej mąż pan Antoni bliżej 50 postawny mężczyzna ...

  • Grill

    Mąż zadzwonił do mnie z informacją że znajomi zapraszają nas na grilla.Jak każda kobieta miałam dylemat jak się ubrać tym bardziej że mąż chciał bym była seksi, ale ...

  • Cudna sekretarka ...

    Pewnego chłodnego dnia w poszukiwaniu pracy postanowiłem odwiedzić jedną budowlaną firmę. Miałem lekki stres lecz ostatecznie postanowiłem wejść do biura. w lekko ...

  • Przygoda rowerowa

    Dostaliśmy z mężem zaproszenie na wypoczynek u znajomych w ich domku letniskowym nad jeziorem.Jola z Markiem zabrali nasze rzeczy do samochodu a my z Andrzejem wybraliśmy się ...

  • Stara znajoma. część. 2 (zakończenie)

    Zapraszam do komentowania i zapoznania się także z 1 częścią. Stanąłem w progu, obserwując dokładnie każdy, nawet najdrobniejszy ruch, bezwiednie ściskając w ...

  • Wypad za miasto cz. 2 (prawdziwa historia)

    Po poprzedniej nocy wiedziałem na co stać Anię, wiedziałem, że nie ma zbyt dużych oporów i postanowiłem to wykorzystać. Przed Wyjazdem do domu wybraliśmy się na spacer ...