Lizanko w samo południe
Piętnastu minut brakowało do tego, aby usłyszeć hejnał z Wieży Mariackiej. Mała rozprostowała się. Bolały ją wszystkie mięśnie. Językiem oblizała wargi. Poczuła ...
Piętnastu minut brakowało do tego, aby usłyszeć hejnał z Wieży Mariackiej. Mała rozprostowała się. Bolały ją wszystkie mięśnie. Językiem oblizała wargi. Poczuła ...
Działo się to latem w 2005 roku, było to rok po moim ślubie z Andrzejem. Pojechaliśmy na urodziny do teściowej, mieszka razem z teściem na mazurskiej wsi. Mąż wziął dwa ...
Obudziłam się około 5 mąż spał na plecach i jego kutasek stał na baczność miał pewnie jakiś dobry sen. Postanowiłam to wykorzystać i wzięłam go w usta już po ...
PALERMO 1960 Przeraźliwy upał, który przez cały dzień dawał się wszystkim we znaki, powoli zaczynał ustępować. Dochodziła godzina 18. Sycylijskie słońce powoli ...
Mój narzeczony wiedział od zawsze że chciała bym sprawdzić jak to jest w trójkącie... no i za pół roku latem jakoś tak wyszło że jego brat wpadł na piwko więc oni ...
Zapomniałam opisać naszych gospodarzy więc pani Grażyna lat około 40 zadbana i szczupła z dużymi piersiami, natomiast jej mąż pan Antoni bliżej 50 postawny mężczyzna ...
Mąż zadzwonił do mnie z informacją że znajomi zapraszają nas na grilla.Jak każda kobieta miałam dylemat jak się ubrać tym bardziej że mąż chciał bym była seksi, ale ...
Pewnego chłodnego dnia w poszukiwaniu pracy postanowiłem odwiedzić jedną budowlaną firmę. Miałem lekki stres lecz ostatecznie postanowiłem wejść do biura. w lekko ...
Dostaliśmy z mężem zaproszenie na wypoczynek u znajomych w ich domku letniskowym nad jeziorem.Jola z Markiem zabrali nasze rzeczy do samochodu a my z Andrzejem wybraliśmy się ...
Zapraszam do komentowania i zapoznania się także z 1 częścią. Stanąłem w progu, obserwując dokładnie każdy, nawet najdrobniejszy ruch, bezwiednie ściskając w ...
Po poprzedniej nocy wiedziałem na co stać Anię, wiedziałem, że nie ma zbyt dużych oporów i postanowiłem to wykorzystać. Przed Wyjazdem do domu wybraliśmy się na spacer ...
Obudziłem się rano. Za oknem promienie słońca przebijały poranne zamglenie. Na zewnątrz jest jeszcze dość chłodno. W końcu to początki wiosny. Tym bardziej nie chce mi ...
To był bardzo dziwny wieczór. Już od 3 dni umawiałam się z moim chłopakiem, ze spotkamy się w sobotę wieczorem u mnie, bo starzy do pracy na noc jechali. Wiec była ...
1. Beata po raz pierwszy przebywała w tym hotelu. Jej praca często zmuszała ją do dalekich delegacji, a tym razem los zawiódł ją aż do Poznania. Hall hotelu aż lśnił ...