Wizyta u ginekologa inna niż zawsze
Dlaczego inna niż zawsze? Mam 17 lat i u ginekologa byłam już kilka razy. Moje koleżanki omijały go szerokim łukiem. Bały się a przede wszystkim wstydziły się do niego ...
Dlaczego inna niż zawsze? Mam 17 lat i u ginekologa byłam już kilka razy. Moje koleżanki omijały go szerokim łukiem. Bały się a przede wszystkim wstydziły się do niego ...
Za plecami naszej bohaterki coś błysło ale nie mogła się odwrócić żeby sprawdzić co. Przez sale przeszedł głośny jęk gdy kryształowy sopel wbił się w je cipkę ...
Razem z moim chłopakiem przyjechaliśmy do mnie do domu. Chata była pusta, więc poszliśmy do pokoju i zaczęliśmy oglądać TV. Nagle mój chłopak wziął mnie na siebie ...
...umawiamy się...w parku na ławce. Witamy się buziakiem w policzek jak zwykli kumple. Idziemy na kawkę, zjadamy obiadek - jak gdyby nigdy nic. Wychodzimy z kawiarni i ...
Wyobraź sobie, że... ...spotykamy się przypadkiem w klubie. Każde z nas jest ze znajomymi... nie znamy się. Każde z nas bawi w swoim towarzystwie. Po jakimś czasie spotkamy ...
Pewnej niedzieli zadzwonił do mnie mój kumpel Piotr z pytaniem czy się spotkamy, Ja oczywiście chętna zgodziłam się, a on powiedział że ma działkę i mogli byśmy na ...
Tak się składa, że udzielam prywatnych lekcji języka angielskiego. Nazbierałem już kilku stałych klientów, więc mogę powiedzieć, że korepetycje stały się moim ...
To była sobota miałem korepetycje z matmy.Poszedłem do Pani Kasi jak zwykle przywitała mnie, częstując czymś słodkim.Miała na sobie fioletowe rajstopy, bluzeczkę i ...
Pewnego dnia w weekend poszedłem po kolegę Bartka miałem po niego zajść.Otworzyła mi jego matka powiedziała, że Bartek będzie za godzinę mogę na niego poczekać.Jego ...
(kolejne, rzecz jasna wymyślone opowiadanie;życzę miłego czytania!) Po zakończeniu wieczornego maratonu picia u mojej najlepszej koleżanki postanowiłam wrócić do domu ...
Mam sąsiadkę z którą to uprawiam (wiadomo o co chodzi). Jest ona starsza ode mnie o kilka lat. Zaczęło się to jakieś 2 lata temu kiedy byłem u niej. Wpuściła mnie do ...
Było piękne lato 2009roku. Miałam wtedy już 19lat, a jeszcze nigdy nie uprawiałam sexu. Wraz z najlepszą koleżanka ze szkoły wybrałyśmy się na otwarty basen. W ten ...
Witaj! Mam na imię Karolina i moim chłopakiem jest Michał. Mam też najlepszego przyjaciela. Ma na imię Jacob. Michała uważam za drugą połówkę, Jacoba za brata. Ile razy ...
Ten dzień wyjątkowo nie należał do udanych. Znudzenie i brzydka pogoda wprawiły mnie w zły nastrój. Leżałam na łóżku i czekałam na telefon od dziewczyn, które miały ...