Czarny król
Miał 30 lat i był szefem kuchni w jednym z kameralnych, przyjemnych i spokojnych hoteli na Sri Lance. Takie miały być właśnie moje długo wyczekiwane wakacje. Żadnych ...
Miał 30 lat i był szefem kuchni w jednym z kameralnych, przyjemnych i spokojnych hoteli na Sri Lance. Takie miały być właśnie moje długo wyczekiwane wakacje. Żadnych ...
Bardzo lubiłam ćwiczyć na Wf zwłaszcza w technikum. Będąc w 3 klasie przyszedł nowy nauczyciel, który zaczął uczyć moją klasę. Zajęcia jak każde inne rozgrzewka ...
- A teraz zróbmy to wreszcie, bo inaczej na nic cała ta rozmowa. Chciała mu powiedzieć, że rozmowa nie została jeszcze skończona, dała jedna za wygraną. Gdy poczuła na ...
Nazywam się Zofia i jestem nauczycielką języka francuskiego. Prowadzę kursy dla zaawansowanych. Mam 32 lata i wiem, że podobam się mężczyznom. Lubię moja pracę. Łączy ...
Witaj! Jeżeli jesteś osobą która ma poniżej 18 lat to lepiej tego nie czytaj nawet nie możesz! Moja historia zaczęła się od szkoły, nudnej szkoły w której nic się nie ...
Była niedziela przed Bożym Narodzenie jak co roku Ania poszła do kościoła, została jeszcze trochę po mszy aby pomodlić się z rodzinę. Zauważyła chłopaka pod drugiej ...
Lato było bardzo gorące. Od kilku dni temperatura codziennie przekraczała 30 stopni. Pewnego popołudnia wybraliśmy się z żoną na basen. Nasze rzeczy zostawiliśmy w ...
Pewnego dnia wybrałam się z moim chłopakiem na przejażdżkę. Pojechaliśmy do lasu... Na początku nie wiedziałam po co. Zatrzymaliśmy się na małej polance, do okola ...
Ile wtedy miałam lat to jest tu niepotrzebne. Zaraz po szkole poszłam prosto do koleżanki, u niej miałyśmy się uczyć. Zamiast jej samej, zobaczyłam za nią chłopaka moich ...
Nie będzie to opowiadanie w stylu super sex z wieloma facetami i w ogóle... Pisze to pewna 18latka która jest bardzo niziutką brunetką z dużym biustem.. jestem bardzo ...
Z moim chłopakiem jestem dość długo i po paru miesiącach zdecydowaliśmy się na współżycie...Udaliśmy sie do hotelu gdzie było bardzo przytulnie. Oboje byliśmy bardzo ...
Ta historia wydarzyła się we wtorek gdy mieliśmy fizykę. Uczy nas pan profesor którego mało kto lubi. Oddawał sprawdziany z którego jak się okazało dostałam jedynkę ...
I stało się! Wiem, to już wisiało w powietrzu od jakiegoś czasu ale właśnie teraz powiedzieliśmy to głośno - "To koniec naszego związku"! Po tych słowach ...
To było Gdy miałam lat. Swój pierwszy raz przeżyłam z facetem od wychowania fizycznego. Nie był on przystojny ale bardzo pociągający pewnego dnia przed lekcją wychowania ...