Trójkąt...!
Mam na imię Sylwia, teraz mam 17 lat, ale gdy to się zdarzyło miałam 15 na karku. Pojechałam odwiedzić moich ziomków z osiedla na którym mieszkałam kiedyś. Spotkałam ...
Mam na imię Sylwia, teraz mam 17 lat, ale gdy to się zdarzyło miałam 15 na karku. Pojechałam odwiedzić moich ziomków z osiedla na którym mieszkałam kiedyś. Spotkałam ...
Od ostatniej imprezy z udziałem mojej żony i sześciu kolegów minęło kilka dni. W trakcie spotkania żona wymyśliła konkurs, w którym wygrywał ten, kto w najkrótszym ...
Był wczesny ranek.. dzień zapowiadał się wspaniale.. Marlena 15-sto letnia piękna blondynka o niebieskich oczach postanowiła wyjść późnym południem nad jezioro. Ola ...
Dostałem od reżysera egzemplarz filmu pornograficznego, w którym główną rolę zagrała moja żona. Ponieważ wyjechała służbowo do Warszawy, zaprosiłem na wieczór ...
Nazywam się Julia, mam xx lat i... dziewczynę. Od roku jestem lesbijką. Nigdy by do tego nie doszło, gdyby nie wycieczka szkolna w Góry Świętokrzyskie. Gdy dojechaliśmy na ...
Po castingu moja żona została wybrana do głównej roli w filmie erotycznym. Grała atrakcyjną, ekskluzywną kurwę, która za plecami męża oddaje się zamożnym facetom. Po ...
Ostatnio znalazłem w kolorowym magazynie ogłoszenie: „ Producent filmów erotycznych poszukuje atrakcyjnych kobiet celem udziału w najnowszej produkcji. Mile widziane Panie z ...
Jestem zawodową suczką. Gdy po castingu odstałam się do jednego w warszawskich burdeli byłam wniebowzięta. Moim pierwszym klientem był brunet około 180. Zostałam wysłana ...
Hej! Mam na imię Wiktoria! Chciałabym sie podzielić z wami moimi wrażeniami z zeszłorocznych wakacji. Jak co roku robiliśmy z rodzinka 2 tygodniowy wypad do Juraty! ...
Nasz sąsiad, imieniem Marek, obchodził ostatnio swoje trzydzieste urodziny. Moja żona bardzo go lubi i to za kilka rzeczy. Jest on dobrze zbudowanym, przystojnym i sprawnym ...
Pewnego zimowego wieczoru zagadała do mnie znajoma. Jak na 18stke przystało, Amelia miała bardzo dobrze zbudowane ciałko. Była to piękna blondynka z sąsiedniego miasta ...
Była noc!! Spotkaliśmy się pod Tesco. Była ubrana jak kozia pała miała szeroko rozwarte kolana-do ruchania! Podszedłem do niej bo ona już nie mogła chodzić po całym ...
To zdążyło się na peronie, kiedy czekałam na pociąg do Częstochowy. Siedziałam, czekałam nagle koło mnie przeszedł chłopak. Od razu wpadł mi w oko. Obserwowałam go ...
Do mojego brata przyszli znajomi. Był też on.. Postanowiliśmy pojechać na miasto, bo był jakiś koncert. W drodze na przystanek z A. szliśmy obok siebie, rozmawiając ...