Erotyczne - str 153

  • "Kochana Przyjaciółka"

    Moje pierwsze opowiadanie proszę o wyrozumiałość :) Opowiadanie prawdziwe :) Wyjechałem w góry z moją kochaną przyjaciółką :) Mam na imię Damian i mam 24 lata. Moja ...

  • Egzaminy wstępne IV

    Ciocia Zosia przyglądała im się z brzegu jak razem baraszkowali. Szybko zorientowała się, że cała trójka jest całkowicie goła. - A to dlatego nie chciało ci się ...

  • Włamywacze

    Był sobotni wieczór. Z mężem jedliśmy właśnie kolację. W telewizji leciał jakiś film. Oglądałam go jednym okiem. Nie lubię takich sobót, lubię gdzieś wyjść, a tu ...

  • Nowe doznania mężatki

    Viola czekała na niego tak jak sobie zażyczył, czarne mini ledwie zakrywało zgrabny tyłek, delikatne pończochy i wysokie szpile podkreślały kobiecą figurę a wyraźny ...

  • Zdrada

    Marek był w szoku po tym co się stało. Nie mógł uwierzyć, że jakieś 15 minut temu Wiola z nim zerwała, nie podając żadnego konkretnego powodu. On jeszcze stał pod ...

  • Niepozorna Agata

    Historia w 100% prawdziwa, jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) ! Śpiąc, będąc pogrążony w marzeniach usłyszałem okropnie irytujący mnie ...

  • Murzyn i Ja

    Od jakiegoś czasu oglądając z mężem filmy erotyczne zauważył, że podobają mi się sceny z murzynami dobrze obdarzonymi. Już od dawna kręcił mnie sex z takim ...

  • Mama

    To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) Od dwóch lat marze o tym aby swój pierwszy raz przeżyć z moją mamą. Jest Ona brunetką o brązowych oczach ...

  • Orgia W Domu Pani M

    -Hej-Krzyknęła przez pół korytarza Marcelina - Siemasz Marcelina – obaj przywitali się z dziewczyną - Co tam u Ciebie? Spytał Sebastian - W sumie nic ciekawego, ale żeby ...

  • Opieka nad młodszą siostrą

    Wychowałem się na wsi i jako że byłem spokojnym chłopakiem, lubiłem spokojne, wiejskie życie. Nie było tam jednak dla mnie przyszłości, a że moim marzeniem było ...

  • Spełnione marzenia.

    Wybrałem się z moim kolegą na narty. Warunki sprzyjały, stoki w przyzwoitych cenach a ładnych dziewczyn również nie brakowało. Pierwszy dzień nie był zbyt przyjemny ...

  • Ostra Przygoda na feriach z kuzynką !!!

    Mam nadzieje że mnie nie zhejtujecie za to opowiadanie bo to moje pierwsze. Zaczęły się ferie. Filip zaczął je z myślą o poderwaniu jakiejś laski. Filip ma 18 lat i ...

  • My FiRsT TiMe... - cz. 3

    W końcu dotarliśmy pod nowo wybudowany amfiteatr za unijne pieniążki zlokalizowany w samym środku gminnej miejscowości. Grał jakiś znany zespół disco polo. Ludzi pełno ...

  • Owocowe igraszki

    Serdeczne pozdrowienia dla Wampu :) Była sobota wieczór, a każdy sobotni wieczór od jakiegoś czasu Wiola miała zarezerwowany na spotkania z Markiem. Tak też było i ...