Erotyczne - str 151

  • MAGIA CHWILI

    ... bała się, że jednak za późno wyjechała z firmy... nie mogła jednak przyspieszyć... na drodze wciąż leżał śnieg, ujeżdżony śnieg... . Złościła się... nie ...

  • Na prośbę koleżanki

    17 letni chłopiec wracając ze szkoły w ciepły czerwcowy dzień idąc chodnikiem napotkał swoją koleżankę Monikę. Monika była jego rówieśniczką, a że było ciepło ...

  • Pokój Namiętności

    Spotkanie miało być już w pokoju który wcześniej wynająłem w Hotelu Cóż pokój jak każdy ale ten był wyjątkowy Niezwykłość tego pokoju polegała na tym że ...

  • Magnetyzm

    Zwyczajne spotkanie biznesowe wymiana informacji i dokumentów tylko taki szczegół na powitanie pocałowałem Panią Prezes raz a potem jeszcze i poczułem coś dziwnego coś co ...

  • Nie przedstawiałem jeszcze Sal...

    -Sal... Mam ochotę na delikatny, długi seks. - Powiedziałem ciepło i czule, zmęczony dzisiejszą jazdą i treningiem. Uśmiechnęła się do mnie, wyciągając swą ...

  • Noc u koleżanki

    Nie ma to jak noc u koleżanki, miałyśmy być same ale okazało się że jej brat Tomek i jego kolega Rafał zmienili plany i zostają z nami. Nie powiem ucieszyłam się bo ...

  • Na rozgrzewkę c.d.

    Dzień mijał mi lekko, a właściwie słowo lekko zdecydowanie niewłaściwie oddawało mój stan opieprzania się i picia piwa. Robiłem nic tak intensywnie, że ani razu nie ...

  • Lekcja biologii z nauczycielem

    Byłam w drugiej klasie kiedy to do naszego liceum zawitał nowy nauczyciel biologii, miałam złe przeczucia bo w pierwszej klasie mieliśmy strasznie fajną babkę a ona ...

  • Co miłego spotkało mnie dzisiaj w pracy...

    Pod koniec dnia pojechałem do ostatniej apteki, gdzie ku mojemu zdziwieniu właściciel zachowywał się tak, jakby właśnie na mnie czekał. Po piętnastominutowym spotkaniu ...

  • Wszystko przez deszcz cz. 2

    Spojrzałam na zegarek, był już późny wieczór. - Chyba muszę już iść - powiedziałam ze smutkiem. - Żartujesz ? Przecież jest już ciemno, a poza tym leje. Zostań. – ...

  • A wszystko zmienił ten jeden wieczór cz. 1

    Historia oparta na fikcyjnych zdarzeniach! Doceńcie starania:) Byłam dziewicą. Miałam szesnaście lat. Wyglądałam w miarę proporcjonalnie do swojego wieku. Szczupła ...

  • Stary przyjaciel mojego chłopaka

    Wszystkie moje opowiadania są zmyślone. Ja mam na imię Monika jestem blondynką o ciemnej karnacji mam 22 lata. Mój chłopak to Robert dobrze zbudowany brunet mający 23 lata ...

  • Spacerek po lesie

    Zawsze bardzo lubiłam spacery po lesie, szczególnie latem, kiedy przed doskwierającym upałem można schronić się albo w falach morza, albo właśnie w cieniu leśnym ...

  • Na basenie

    Drugi tydzień wakacji a ja wciąż byłam wolna. To była jakaś totalna masakra po przeżyciu 2 miesięcy mojego starego związku. Ale trudno takie momenty zdarzają się ...