Erotyczne - str 154

  • Impreza - dalsze przygody Wioli i Marka

    Przeżycia jakich doznała Wiola po swoich urodzinach i swojego chłopaka Marka długo zostały w jej pamięci. Spodobało się jej to do tego stopnia, że tym razem chciała ...

  • Sąsiadka Danka cz. 2

    Od mojej ostatniej wizyty u Danki minęło już kilka lat. Spotykałem ją często na ulicy lub w sklepie, lecz już po tamtym razie nie spotkaliśmy się na zabawie ani razu ...

  • Trójkącik 2

    Na prośbę Wampu zostało napisane to opowiadanie. Z dedykacją oczywiście dla Wampu. Mam nadzieje, że się spodoba :) Zbliżały się urodziny Marka, a Wiola nadal nie miała ...

  • Wszystko zostało w rodzinie

    Lato to piękna pora roku. Wiele osób lubi je za to, że rozgrzane słońcem dziewczyny chodzą wtedy bardzo kuso ubrane i jest sobie na co popatrzeć. Ja jednak pod tym ...

  • Moja fantazja 2

    Było sobotnie popołudnie. Szykowałam się na wieczorne spotkanie z Tobą. Wykąpałam się, ogoliłam nóżki i cipkę zostawiając na niej paseczek. Tak jak lubisz. Po ...

  • Po mistrzowsku

    Stanęła przed nim w sexownej bieliźnie. Widok ukochanej pobudził jego kutasa. Długo nie czekając zaczęła się rozbierać. Zdjęła koronkową haleczkę odsłaniając ...

  • Poranny seks

    Tym razem wcieliłam się w rolę faceta jak mi to wyszło oceńcie sami. Była godzina piąta rano. Właśnie kończyłem swoją nocną zmianę w pracy. Spieszyło mi się do ...

  • Pierwszy Raz z Nauczycielką

    Chcę wam opowiedzieć o mojej historii z nauczycielką o wf-u, więc wszytko zaczęło się tak. Jak zawsze rano wstałem, wyszykowałem się i poszedłem do szkoły, po trzeciej ...

  • Moja sąsiadka

    witam wszystkich, historia ta zdarzyła się ok. 2 miesiące temu świeżo po moich 18 urodzinach. Obok mnie mieszka mój kolega Michał, który ma bardzo ładną mamę. Często ...

  • Nauczycielka

    To był kolejny nudny dzień w szkole. Lekcja po lekcji przedłużała się coraz bardziej. W końcu mieliśmy polski. Pomyślałem. Z tą seksowną nauczycielką. Gdy o niej ...

  • "Zza krat Epizod II - Gwałt"

    Słowa od autora/ki : Jak widzicie, akcja dzieje się kilka dni po rozpoczęciu roku szkolnego. W poprzednim rozdziale podałem/am zły miesiąc. Jeżeli są jakieś ...

  • Przygoda w Holandii

    Hej mam na imię Marek. Na wstępie chciałbym dodać że ta historia jest prawdziwa. W zeszłe wakacje szukałem pracy w Polsce ale jakoś nie mogłem znaleźć i w kacu ...

  • Pierwszy raz

    - To twój pierwszy raz? - Tak... Siedziała na łóżku, w białej koronkowej bieliźnie, nogi spuściła w dół, skrzyżowała na wysokości kostek. Jej opalone ciało ładnie ...

  • Wyjazd w góry

    Stwierdziłam, że wyjeżdżam w góry. Nie chciałam jechać autem, więc kupiłam bilet na PKP i jadę pociągiem. By być tam w miarę wcześnie, wyjeżdżam w nocy. Mam lekkie ...