Erotyczne - str 148

  • Wspólny prysznic

    Właśnie po kolejnej gorącej nocy zaczął się naprawdę gorący dzień. Obudziłem się koło godziny 8:30 w hotelowym pokoju, obok mnie spała moja piękna dziewczyna ...

  • Urodziny kumpeli

    Jestem Kamila, mam 17 lat i opowiem o osiemnastych urodzinach mojej starszej koleżanki mileny ;) Nie zapowiadało się nic szczególnego na tej imprezie, wiadomo 18-tka to ...

  • Z Asią cz. II - Imprezka

    Była sobota, wstałem rano umyłem samochód, reszta dnia minęła leniwie, był to jeden najcieplejszych dni tej wiosny. Po południu wziąłem kąpiel, ubrałem się elegancko ...

  • Przeszukanie (Całość)

    Byli na wspanialej imprezie. Lekko wstawieni wychodzili z klubu. Ona w swojej krótkiej, ciasnej, czerwonej mini chętnie kręciła pupcia, bluzeczkę tez miała wyzywającą ...

  • Z Asią

    To był kolejny dzień pracy w naszej restauracji. Pracowałem jako barman, tego dnia nie było zbyt wielu gości więc na sali była tylko jedna kelnerka Asia, nie wysoka ...

  • Lubię czerwone :)

    Właśnie dostałam awans i podwyżkę. Byłam tym strasznie podekscytowana, a duma i energia aż mnie rozpierała. Wychodząc z biura już knułam jak to uczcić więc ...

  • Poradnik prawidłowego rozwiązywania sporów

    Pokłóciliśmy się właściwie sam nie wiem o co. Od słowa do słowa rosła w nas agresja, a wyrzucane słowa coraz to ostrzej przecinały gęste powietrze w kuchni. - Może ty ...

  • Nieznajoma brunetka

    Zobaczyłem ją, gdy wychodziła z kiosku. Wkładała do torebki gumy miętowe, paczkę slimów i jakąś kobiecą gazetę. Idąc w stronę dworca przeglądała jeszcze wystawy ...

  • Zakupy na bazarze

    Pewnego dnia koleżanka poprosiła mnie żebym poszedł z nią na bazar bo chce kupić sobie ciuchy. Nie znając się zupełnie na trendach poszedłem z nią, musiałem od ...

  • Szeptem

    W czasie studiów pracowałam jako opiekunka do dziecka. Po kilka godzin dziennie zajmowałam się rezolutnym dwulatkiem, synkiem dość młodego, dużo pracującego ...

  • Koszula na wesele

    Zbliżało się wesele kumpla więc szukałem koszuli. Chodziłem od jednego do drugiego sklepu nic ciekawego nie znalazłem. Wracając do domu zauważyłem nowo otwarty nieduży ...

  • Zabawy z ciotką

    Działo się to w jednej z nadmorskich miejscowości. Wakacje – wiadomo, że wódka leje się litrami. Wszędzie piękne kobiety paradujące w bikini. Ich sposób poruszania ...

  • Panna z miejskiego

    Zaczęło się od niewinnego spojrzenia w komunikacji miejskiej. Wracałem wtedy bardzo zmęczony z pracy. Prawie już przysypiałem, gdy nagle na przedostatnim przystanku ...

  • Szybki numerek w altance

    Był ciepły letni niedzielny wieczór, na chodnikach było pusto. Z daleka dostrzegłem jak zza winkla wychyla się piękna brunetka. Ubrana w bluzkę z wielkim dekoltem który ...