Erotyczne - str 134

  • Julka

    Powitała mnie uśmiechem. Zmieniła się troszkę przez rok kiedy jej nie widziałem. Popatrzyła na mnie jak zawsze i rzuciła się na mnie obejmując mocno. -Cześć Pawełku ...

  • Narzeczona w biurze

    Nic nie wskazywało, że ten dzień tak się potoczy. Pojechałem po swoją narzeczoną do pracy. Moja narzeczona ma na imię Anka. Jest średniego wzrostu szatynką o długich ...

  • Wioletka

    Byłem na czwartym roku studiów. Wszystko szło w porządku. Miałem dziewczynę super laskę i tak to leciało. Historia wydarzyła się, kiedy poszedłem raz do pracy mojego ...

  • Pole, kukurydza, sex...

    Lubię noc...samotną noc... Iść na spacer pod jej osłoną. Wiejską drogą z dala od zgiełku, hałasu i ludzi. Pośród rosnącej po bokach kukurydzy.Iść w jej głąb ...

  • Sex kamerki

    Można powiedzieć, że poznali się w sposób typowy dla dzisiejszych czasów. Oboje wolni, oboje nie szukający partnerów w życiu a tylko takich do seksu. Może na dłużej i ...

  • Kim jesteś?! (ciąg dalszy)

    Po naszej wspólnej nocy z Anią bardzo się do siebie zbliżyliśmy. Żartowaliśmy z tego jak się poznaliśmy, Ania czuła do siebie mniejszy wstręt. W końcu nie znała mnie ...

  • Szefowa...

    Pracowałem w pewnej firmie. Byłem asystentem szefowej i starałem się wykonywać wszystkie zadania jak najlepiej. Pewnego dnia musiałem poprosić ją o pomoc, a mianowicie ...

  • Symetrycznie i równo (Jesienny Esej cz. 2)

    To zabawne, jak szybko i drastycznie spokojny, jesienny wieczór jest w stanie zmienić się w ekscytujące przeżycie. Siedziałam sobie spokojnie, nie wadząc nikomu, opatulona ...

  • Nie mam pomysłu na tytuł (nazwijcie to sami) !

    Wydarzyło się to w upalną, letnią noc. Ja (Rafał - wtedy 19 lat) i mój kumpel Wojtek (wtedy 20 lat) postanowiliśmy uwieść dwie lahony. Nasz wybór padł na Annę (wtedy ...

  • Kuzynka Klaudia (cz. 1)

    Dawid był już po szkole zawodowej z zawodu był kierowcą ciężarówki. Jego prac znajdowała się dość daleko od jego domu, toteż ucieszył się na wieść, że jego ...

  • Wspaniała znajomość

    Historia, którą tutaj opiszę, miała miejsce jakiś czas temu. Na tej stronie z opowiadaniami, poznałem Ewę, z którą szybko znalazłem wspólny język. Okazało się, że ...

  • Kim jesteś?!

    Moja siostra wyjechała, zamieszkałem w jej mieszkaniu bo właśnie przeprowadziłem się do miasta gdzie studiowała. Musiałem się tam przeprowadzić z powodu pracy. Był ...

  • Kolacja

    Tydzień przed Bożym Narodzeniem razem ze swoją dziewczyną Martą miałem spędzić wieczór i zjeść romantyczną kolację. Przyjechałem nieco wcześniej, aby pomóc w ...