Erotyczne - str 133

  • Niesamowity wieczór

    To dopiero moje drugie opowiadanie. Dziś zapowiadał się cudowny wieczór. Rodzice zostawili mnie na weekend - wyjechali w do swojego domku w górach a ja upierałam się, ze ...

  • Impreza imieninowa

    Mam na imię Piotrek. Jestem wysokim, dobrze zbudowanym brunetem.Pewnego dnia razem z moją dziewczyną zostaliśmy zaproszeni na imprezę imieninową do znajomych. Nie myśląc ...

  • To było dla mnie jak "manna z nieba" - pierwszy raz

    Byłam nastolatką o niebieskich oczach, blond włosach, bardzo zgrabnej sylwetce. Miałam duże cycki i sexy dupcię. Z urody byłam przeciętna, nie boska, nie brzydka, po ...

  • Zepsuty kran

    'Boże, znowu się zepsuł!'- pomyślałam, gdy tylko weszłam do domu po całym dniu pracy i usłyszałam jak znów coś kapie. Cholerny kran! Niewiele myśląc postanowiłam ...

  • Niezapowiedziana wizyta

    Pierwsze opowiadanie, mile widziane komentarze :) Po całym dniu w Mielnie wrócilam do domu, nikogo w nim nie bylo-bylam sama. Jedyne o czym marzylam to kąpiel. Weszlam do ...

  • Przerwa w pracy

    Mile widziane komentarze :) Siedząc w pracy w południe gdy słonce jest wysoko a na mieście chodzą skąpo ubrani ludzie. Zaczęłam czytać opowiadania erotyczne. Tego dnia ...

  • Prawda boli.

    Nigdy nie byłem duszą towarzystwa. Nie bawiły mnie dzikie imprezy, wolałem ciszę i spokój. Rzadko wychodziłem z domu a tym bardziej rzadko spotykałem się z dziewczynami ...

  • Gwałt...Ja gwałcę Ciebie, a Ty mnie ...

    Ciemna, późna noc. Budynek. Drugie piętro. Pokój. Biurko. A przy nim facet. Pracuje biedak i prawie śpi. Prawie, bo rozmawia ze mną. Zawracam mu tyłek, chociaż nie powinno ...

  • Przeznaczenie oraz jedno pytanie

    To brzmi nieco kuriozalnie, ale wydaje mi się, iż czasem wszechświat stara się nam przekazać coś w ten czy inny sposób. Mimo, że życie jest jedynie serią ...

  • Kolacja (Potterowskie SevMione)

    Na początek kilka słów. Jest to miniaturka napisana przeze mnie, którą napisałam rok? Dwa lata temu? Chce tylko poinformować, że sceny erotyczne nie bardzo mi wychodzą i ...

  • Sex czat, Wojtek i Ja

    to moje pierwsze opowiadanie więc liczę na komentarze zgodne z prawdą. Te pozytywne na pewno mnie ucieszą, a te negatywne zmotywują. Mam na imię Ola. Jestem wysoką ...

  • Najlepszy przyjaciel część 2

    Jechaliśmy z Kacprem na jezioro na rowerach. Dojechaliśmy na miejsce, i zaczęliśmy się przebierać Kacper poszedł założyć kąpielówki za drzewo a ja zostałem przy ...

  • W ramach wdzięczności 2

    Na początku drugiej części dopowiem kilka zdań o sobie. Jestem raczej normalne budowy brunetem. Średniego wzrostu z niebieskimi oczami. Mam tylko jeden problem. Otóż mój ...

  • Śpiąca królewna

    Życie jest serią przypadkowych zdarzeń. Zdarzeń, które nie raz obdarowują nas okazjami na przeżycie czegoś nowego, spektakularnego. Taką okazją obdarowany został ...