Erotyczne - str 131

  • Niegrzeczna mężatka 2

    Minął rok od podjęcia decyzji na zmianę mojego życia. Kolejne urodziny. Inne niż poprzednie. Te zamierzam obchodzić o dziwo sama. Mam ochotę na kąpiel z płatkami ...

  • Sprzedany. (ciąg dalszy)

    Drugiego dnia po tym jak sprzedałem się obcej mi osobie, nie miałem ochoty wstać. Złapałem totalnego doła, nie chciałem nigdzie wychodzić i z nikim się spotykać ...

  • Sprzedany.

    Wstałem rano i znów ta myśl. Jak pomóc rodzicom? Jak zarobić żeby choć troszkę ulżyć rodzinie? Ubrałem się i zjadłem śniadanie, myślałem cały czas jak pomóc ...

  • Sąsiadka.

    Coś zmąciło mój sen, tak to było wiadome mały języczek lizał mnie po twarzy. Otworzyłem oczy i ujrzałem małą czarną kuleczkę. Spojrzałem na kociaka i ...

  • Seksualne Przeżycia Harrego Pottera cz. 2

    Ron chciał rzucić się w stronę Deana lecz ten Wybiegł Ron Wrócił do sypialni ubrał się i poszedł go szukać.Harry Też się ubrał i zeszedł do salonu Wspólnego gdzie ...

  • Niespodzianka

    Z Michałem znam się już ponad 3 miesiące i pomyślałam sobie, że już może najwyższy czas przejść z Michałem do czegoś konkretnego. Sama pragnęłam coś więcej niż ...

  • Mistrzyni kierownicy.

    Dzień nie zaczął się przyjemnie, nie ma to jak spóźnienie do pracy z samego rana. Tak, uwielbiam kiedy szef daje mi reprymendę. Cały czas się zastanawiam czemu mnie nie ...

  • "Sportowiec."

    Obudziła się we mnie sportowa dusza. Wzięło mnie na bieganie, wiedziałem że za długo nie wytrzymam, ale ubrałem się w dresy i ruszyłem. Biegłem przez miasto zamyślony ...

  • Erotyczne zabawy Julki i Angeliki

    Cześć umieszczam tu historyjkę którą pisałam z Julką dawno temu mam nadzieje że wam się spodoba. To dla ciebie Julka :* Angelika: wchodzę do twojego pokoju na czworaka ...

  • Boska złodziejka cz. 2

    Po stosunku poszliśmy pod prysznic myjąc się nawzajem po czym poszliśmy spać. Gdy się obudziłem jej już nie było stwierdziłem że poszła do siebie. Miałem nadzieje że ...

  • Seks zbiorowy i mój pierwszy raz

    To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałośc. Mam 20 lat i studiuje psychologię. Zawsze wyobrażałam sobie, że zrobię to dopiero po ślubie, a mój partner ...

  • Nie rozumiem...

    Jak zwykle wieczorem szedłem na siłownię do kolegi, mimo że też mam swoją chodzimy do siebie na przemian. Przyzwyczailiśmy się do tego, tak z czasem się wykrystalizował ...

  • Dziękuję że jesteś. (ciąg dalszy)

    Minęło parę tygodni, wciąż zachowywaliśmy się jak przyjaciele. Po tym jak się kochaliśmy, wszystko nagle wróciło do normy. Wróciliśmy do normalności jak gdyby nigdy ...