Erotyczne - str 129

  • Pierwsze kroki - Przesłuchanie

    Andrew Boock Opowiadanie powstało na prośbę wiernego Czytelnika. Mam nadzieję, że Wam również odpowiada drobna historia przedstawiona w tekście. Piszcie komentarze, które ...

  • Podwodna przygoda

    Jestem drobniutka blondynka o kraglej pupci, duzych niebieskich oczach i śnieznobialych zebach. Codziennie rano, przed zajeciami w szkole chodze na basen. Naogol jestem tylko ja ...

  • Spotkanie z Krystianem i Maciejem

    Byłam całe wakacje u mojej cioci w małej wsi. Było tam całkiem fajnie, chodziłam z moimi kolegami nad jezioro i na różne imprezy… Macieja znałam od dawna bo mieszkał w ...

  • Nocna wizyta, czy to była zdrada?

    Obudził mnie cichy odgłos zamykanych drzwi. Śniło mi się coś miłego i chciałam szybko tam wrócić. Zawsze śniło mi się dużo i prawie nigdy nie pamiętałam co ...

  • Pierwsze uniesienia 2

    Do warsztatu dotarłam z lekkimi obawami, ale też mocno podekscytowana. Wiedziałam jak może skończyć się to spotkanie i zastanawiałam się jak to będzie. Co się stanie ...

  • Debiut

    Mam na imię Łukasz i jestem dwudziestosześcioletnim absolwentem wydziału prawa, a od niedawna pracownikiem jednej z najznamienitszych firm konsultingowych w Polsce. Mam blisko ...

  • I kto tu dominuje?

    Wiki po tym pierwszym kontakcie z penisem studenta, tak zasmakowała w uprawianiu seksu, że robiła to zawsze jak tylko trafiała się okazja. Pomimo dopiero swoich 16 lat ...

  • Pierwszy sex z moją młoda ex!

    Od niedawna się spotykaliśmy, oboje byliśmy jeszcze w liceum, ona na dopiero na początku swojej kariery. Była śliczna. Nie za wysoka, szczupła, brunetka o pięknych ...

  • Pierwszy raz z nieznajomym

    To stało się na krótko przed moimi 19 urodzinami. Koleżanki namówiły mnie na pójście do klubu, żebym zapomniała o zerwaniu z moim chłopakiem Markiem. Był moją ...

  • Idealne trafienie w oczekiwania

    Jesteśmy u ciebie. Podchodzisz wolno do mnie. Patrzysz przez cały czas w oczy. Przyciągasz mnie do siebie i delikatnie całujesz w usta. Następnie schodzisz niżej. Na szyję ...

  • Portal Randkowy... Spotkanie... i SEX

    Tak na wstępie to opowiadanie jest całkowicie zmyślone. DZIĘKUJĘ za pomoc użytkownikowi Rafik123. A więc było to tak... W internecie na portalu randkowym poznałam fajnego ...

  • Zakazany owoc cz.2

    Obudziły mnie nieśmiałe promienie czerwcowego słońca wdzierające się przez roletę. Podniosłam głowę i natychmiast mocno tego pożałowałam. Ilość wypitego alkoholu ...

  • Przepiękne korepetycje.

    Wiktoria była raczej przeciętną uczennicą ale po przejściu do pierwszej klasy technikum zupełnie nie mogła poradzić sobie z nowymi wymaganiami nauczyciela matematyki ...

  • Młodziutka

    Właśnie tańczyłam seksownie wokół rury, gdy do klubu weszło czterech nowych gości. Byli to mężczyźni mniej więcej w wieku 30 -35 lat. Dobrze ubrani, wyglądali jak ...