Erotyczne - str 125

  • Onieśmielająca

    Nazywam się Piotrek, miałem wtedy 16 lat. Mam ciemno brązowe włosy i niebieskie oczy. Jestem chudy, co jest skutkiem bardzo dobrej przemiany materii. Chodziłem do ostatniej ...

  • Nigdy nie rozmawiaj z nieznajomym.

    Słuchawka telefonu głucho stuknęła o przezroczysty szklany blat lawy. Teraz kiedy powoli zaczęło docierać do mnie, ze cala sytuacja staje się bardziej realna niż mogłem ...

  • Ciocia Monika

    Ciocia Monika Mam na imie Monika i mam 34 lata. Od 2 lat jest rozwodka, z mezem się nie ukladalo a dzieci nie mielismy, wiec zdecydowalismy się na rozwod. Ja dostalam caly dom ...

  • Siostrzenica Nina

    Podczas letniego urlopu, postanowiłem odwiedzić dawno niewidzianą, starszą siostrę Annę, która mieszkała w Juracie, na Helu. Była wdową po kapitanie żeglugi wielkiej ...

  • U wujostwa

    Było to dość dawno temu w czasach gdy szkoły miały osiem klas. Po podstawówce poszedłem do technikum elektronicznego wiązało się to z wyjazdem do innego miasta ...

  • MOje rozprawiczenie

    Witam. Mam na imię Paweł. Obecnie mam 19 lat. Ta histowia wydażyła się gdy chodziłem do pierwszej klasy LO. Już pierwszego dnia szkoły mój wzrok przykuła wspaniała ...

  • Sebastian

    Właśnie kończył się rok szkolny i szykowały się największe imprezy. Miałam wtedy 17 lat i kończyłam 2 klasę technikum samochodowego. Długie szczupłe nogi, płaski ...

  • Wycieczka do Hiszpanii

    Mam dość!!! Nie będzie już uczuć, okazywania miłości i sentymentów. Nie zostało to docenione. Chcieli bym została wyrachowaną suką? Nie ma sprawy. Teraz tak będzie ...

  • Mój były facet

    W jesienny wieczór siedzialam w domu przed telewizorem. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Spojżalam na zegarek byla godzina 20. Wstalam z łużka i zerknełam przez wizjer ...

  • Pan policjant i pokojówka

    Zbliża się długi weekend i mam taki plan na moją żonę która nie ma na imię Dominika :). Zbliżał się długo oczekiwany wypoczynek więc poprosiłem żonę by kupiła ...

  • Zmiana planów

    Hej to moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość ;) I liczę na szczere komentarze. Pisane kawałek kiedyś i teraz niedawno większość :) Miłego czytania ...

  • PODSTĘPNY BRACISZEK (Cz. VI)

    Marta była w tym samym wieku, co jej przyjaciółka Ania, która to miała dwa lata młodszego brata. Starsza z rodzeństwa, zawsze uwielbiała Martę i zawsze uważała ją jako ...

  • On, seks i miłość

    Tego lata nie miałam zbytnio ochoty na wychodzenie z domu. Mój młodszy o 2 lata brat Arek ciągle siedział przed komputerem a miał już 17 lat, zaś starszy o 4 lata Michał ...

  • Przyłapana

    Mam dość !!! - powiedziałam w myślach. Koniec patrzenia w te papiery. Powinnam zadbać trochę o siebie. Miałam tylko dwie godziny samotności, potem spodziewałam się ...