Erotyczne - str 122

Moja super zabawa!

Mam (naście)lat i często gdy mamy nie ma to robię sobie taką zabawę: kiedyś dawno temu podwaliłem mojej koleżance o inicjałach M. K. (nie mogę podać imienia i nazwiska, bo ją znajdziecie w książce telefonicznej!) taką lalkę barbie. No i tak się kiedyś zastanawiałem czy mam ciasną dupę. No i wziąłem tą lalkę nogami do góry i sobie wsadziłem. Potem zacząłem przeć i lalka powoli wychodziła....

Mój pierwszy raz!

To była zima. Poszłam na sanki z moja kumpelą. Było zimno. Zjeżdżałyśmy z górki gdy wpadałyśmy na jakichś kolesi. Zaczęliśmy gadać. nagle jeden z nich namiętnie mnie pocałował. byłam zaskoczona ale odwzajemniłam pocalunek. zaczęliśmy sie rozbierać kumpela z Darkiem robili to samo. byłam nago na mrozie ale tego nie odczuwałam. zrobiłam mu loda a on mi minetkę zaczęliśmy sie kochać. zaczęł...

Para dla niej

Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał cicho a ekran rozświetlił się kolorami. Pochłonięta wyobrażaniem sobie, co mąż może teraz robić i dlaczego to już trzecia długa delegacja w ciągu miesiąca bezmyślnie klikałam myszką, aż całkiem nieświadomie wcisnęłam ikonę cza...

Ręka w cipie

Był letni poranek wakacje zadzwonił mój chłopak żeby mnie zaprosić pod namioty ja sie zgodziłam. Zaczęłam się pakować. Nawet poszłam do sklepu kupić nową seksowną bieliznę. Gdy było popołudnie przyjechał po mnie mój chłopak. Gdy zajechaliśmy na miejsce był wieczór. Usmażyliśmy ryby a potem zjedliśmy przy okazji wypiliśmy kilka piw. Po chwili zaprosił mnie do swojego namiotu. Gdy położyli...

Zimowe igraszki

Pewnej zimy szlam ulica a za mną trzech bardzo przystojnych chłopaków. Starszych ode mnie o 2 lata (ja miałam w tedy 14...)... Cały czas szli za mną aż doszłam do starego opuszczonego domu Nie miałam wyjścia weszłam tam... myślałam ze nie wejdą za mną ale jednak weszli. Już wiedziałam ze nie będzie dobrze.. Podeszli do mnie i zaczęli gadać i rozsuwać mi kurtkę aż rozebrali mnie do bieliz...

Duet kobiet

Cześć mam na imię Kinga mam 18 lat mój rozmiar stanika to c 80.Pewnego dnia moja przyjaciółka zaprosiła mnie do siebie.początkowo nie miałam na to ochoty ale powiedziała że nie będę żałować.W czasie lekcji zauważyłam że moja przyjaciółka patrzy się na mój biust.Wieczorem poszłam do niej.Otworzyła mi drzwi i pocałowała mnie w usta na powitanie uważałam że to normalne bo tak robiła od kilk...

W szkolnej ubikacji

Pewnego dnia gdy miałam 16 lat w szkolnej damskiej ubikacji zdarzyło sie coś wspaniałego. Gdy załatwiłam swoja potrzebę już miałam wychodzić gdy nagle w tej właśnie ubikacji pojawił sie chłopak który od dawna mi sie podobał. Od razu podszedł do mnie i złapał mnie za moje zgrabne piersi. Byłam zaskoczona i nie wiedziałam co robić, jednak tak mi sie podobało ze nie mogłam sie oprzeć. On za...

Przygoda Sebola. Pod namiotami.

Cześć! Chciałem wam opowiedzieć moją historię która zdążyła się w tym roku w wakacje. Mam 17 lat. Razem z bratem ciotecznym i kumplami wybraliśmy się nad jezioro pod namioty. Brat ma 19 lat. Wszystko zaczęło się od tego że rozbiliśmy namioty koło koło bardzo pięknych dziewczyn o czym nie wiedzieliśmy. Dowiedzieliśmy się dopiero później jak wróciły z wody. Były to cztery atrakcyjne dziewc...

Domek Na Wsi

Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy lampce wina i słyszymy dziwne odgłosy z dworu. Przestraszyłyśmy się i schowałyśmy sie w kuchni w spiżarce.Po kilku sekundach usłyszałyśmy dwóch mężczyzn którzy weszli do domu rozglądając się i widząc nasze rzeczy na przed...

Ale nuda

Ale nuda - pomyślałem. Było lato, a ja siedziałem w domu i skakałem po kanałach TV. A może by tak wybrać się na spacer do lasu? - pomyślałem. Wziąłem ręcznik i udałem się nad jezioro. Droga prowadziła przez las. Był letni wieczór, ciepło i cicho. Dopiero na dzikiej plaży zorientowałem się, ze zapomniałem kąpielówek. No pięknie, to teraz mam się wrócić? O nie! - szybko podjąłem decyzj...

Brunetki

Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała pończoszki, szpilki, krótką mini i obcisłą bluzeczkę z dekoltem, która wyzywająco opinała jej duże, boskie piersi. Podnieca nas sytuacja, kiedy wśród innych ludzi nie ma na sobie bielizny. Włożyła futro i wyszliśmy z domu. ...

Spełnione fantazje

Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ochotę zaspokoić kobietę na wszystkie sposoby. Po sprawdzeniu kilku interesujących ofert zdecydowałem się na ogłoszenie dwóch studentów, poszukujących doświadczonych kobiet celem wyuzdanego seksu. Umówiłem się z chłopakami ...

NIEWOLNICA

Kiedyś byłam spokojna. miła, rozważna, skromna, nieśmiała, zamknięta w sobie dziewczyna z wsi, której nazwy teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zawsze obserwowałam poczynania moich koleżanek. nigdy nie myślałam ze kiedyś będę taka jak one... Zaczęło się tak niewinnie. Nawet nie wiem kiedy zaczęłam się zmieniać. Nowa szkoła, nowe otoczenie, nowi ludzie. I nowa ja... Wartości które kiedyś wy...

Zajety prysznic

Jakies dwa lata temu pracowalem w angli w firmie kurierskiej, mieszkalem w wynajetym domu z dwoma znajomymi i z jedna panienka! szczerze mowiac zanim przyjechalem tam ,to nawet jej na oczy nie widzialem. mielismy w domu tylko jedna lazienke wiec czasami trzeba bylo sie do niej dobijac. i ta owa lazienka jest watkiem glownym tego opowiadania. mianowicie gdy pewnego razu przyszedlem z prac...