Erotyczne - str 122

  • Moja cudowna przyjaciółka część I

    Budzik zadzwonił o 6:50. Spojrzałam na swój pokój zaspanymi oczami. Był piątkowy, czerwcowy poranek. -"No dobra wstawaj, w końcu dziś ostatni dzień szkoły"-pomyślałam ...

  • Jej mama i mój tata.

    Moja mama wyjechała do Irlandii do pracy. Z początku telefonowała, miała przyjechać na święta, ale nie przyjechała. Długo czekałem na nią. Potem, gdy pytałem się o ...

  • w bursie

    witam mam na imię adrian mam 19 lat i jestem wysokim brunetem o atletycznej posturze. Jestem w 3 klasie liceum i na poczatku roku poznalem pewna dziewczyne o imieniu natalia ...

  • Przyjaciółki

    Andrew Boock Przyjaciółki Przez próg restauracji przeszły trzy rozchichotane kobiety. Emila, brunetka o szpiczastym nosie pokrytym rzadkimi piegami, ubrana była w jeansy i ...

  • Goniły mnie kobiety

    Biegnę przez park. Ogromny park na obrzeżach miasta. Jestem muskularnym i dość przystojnym mężczyzną. Ale o dziwo i sam nie mogę w to uwierzyć, biegnę w kusym T-szercie ...

  • Święta (dla fanów Sevmione)

    Wysoki czarnowłosy mężczyzna o bladej cerze i czarnych jak dno oceanu oczach przemierzał właśnie lochy w celu dojścia do swoich kwater. Jego postawa wręcz emitowała ...

  • Wyśniony! 2

    - A teraz zapraszam na kolację.- powiedział uśmiechając się. - Oj bardzo chętnie.. Tylko może najpierw pójdę się troszkę odświeżyć- uśmiechnęła się szeroko ...

  • kochanie.. 1

    - Wstawaj. Już po siódmej nikt nie będzie na ciebie czekać. - No zaraz, zaraz czekaj no.... - Przecież mówię, że nie będę czekać. Po tych słowach machnął ręką i ...

  • Przepaść

    Janek miał osiemnaście lat i chodził do warszawskiego liceum. Był przystojnym chłopakiem, który jednak nie zdawał sobie z tego sprawy. Jego największym kompleksem było ...

  • Barowa przygoda

    Siedzę sobie na krześle barowym z moim chłopakiem, pijemy któreś z kolei piwo. Kątem oka widzę dwie kobiety siedzące przy stoliku obok. Z twarzy ładne, choć miny mają ...

  • Biomedyka 2

    Majka była już na czwartym roku. Od trzech lat raz w tygodniu kiedy przyjeżdżała na weekend spotykaliśmy się na "korepetycjach” z biomedyki. (patrz opowiadanie Biomedyka) ...

  • Film w kinie

    Wybieraliśmy się na ten film od dłuższego czasu, bardzo chciałaś na niego iść. W końcu zamówiłem bilety i wieczorem wybraliśmy się do kina. Bardzo się cieszyłaś ...

  • Sebastian.

    Dzień zaczął się naprawdę nieźle. Byłam wyspana i szczęśliwa z powodu trwających ferii zimowych. Jak to w ferie - ma się ochotę na spotkania z przyjaciółmi ...

  • Inspektorka Anna cz.4 Szatnia

    Andrew Boock Inspektorka Anna 3 Szatnia Anna weszła w wąski korytarz pomiędzy salą gimnastyczną, a szatniami. Zmierzała do pokoju przystojnego nauczyciela wychowania ...