Erotyczne - str 120

  • Ona i On cz.1

    To moje pierwsze opowiadanie, więc proszę komentować w celu poprawek. Ona, brunetka z długimi włosami, seksowne ciało, brązowe oczy, była średniego wzrostu około 162cm ...

  • Nie ma kategorii dla tego monologu- Własny pogląd

    Dzień rozpoczął się u mnie jak każdy inny, czyli budzeniem się. Dziwna monotonia, ale tak przecież zaczyna się dzień każdego. Nawet to już mi przeszkadza, nienawidzę ...

  • Wreszcie w domu

    Wreszcie w domu… Kocham to uczucie, gdy po ciężkim dniu papierkowej roboty mogę wreszcie wrócić do mieszkania. Rozsiąść się wygodnie w fotelu i ogrzewać się ciepłem ...

  • Hermiona i Draco cz. IX

    Przepraszam. Ale na koniec daję Wam długą część. Mam szczerą nadzieję, że się Wam spodoba, bo nie lada się przy tym namęczyłam ;))). Przyjemnego czytania!!! Była ...

  • SPEŁNIONE MARZENIA LAURY

    Laura wróciła do domu późnym wieczorem.Nie rozbierając się, zdjęła czarne szpilki.Rzucając je nie dbale w hallu, skierowała się w stronę salonu.Z kieliszkiem ...

  • Pan od kajaków

    Zadzwonił telefon w słuchawce usłyszałam głos Daniela mojego chłopaka, kochanie na długi weekend jadę z chłopakami na ryby wiesz taki męski wypad na mazury. Pip Pip ...

  • Spotkanie z przyjaciółką cz.4

    Rano obudziło mnie walenie do drzwi rodziców. Wstałam cała obolała, lekko chwiejnym krokiem doszłam do drzwi. Kiedy się otworzyły matka odetchneła z ulgą - dziecko tak ...

  • Nieznajomy pan z wodociągów cz.3

    Dni mijały mi szybko. Wciąż rozmyślałam o tym facecie. Wkurwiał mnie i pociągał jednocześnie, co było istnym koszmarem. Moja cipka była wciąż mokra i domagała się ...

  • Zakończenie roku szkolnego V

    Część V z IX. Znalezione w sieci - Cholera spóźnię się! Cicho przeklinając do siebie nauczycielka geografii szybkim krokiem zmierzała w kierunku hali sportowej. Był ...

  • Wizyta u chrzestnej. Cz.2

    Zdjąłem krótkie spodenki. Spojrzała na mnie, uśmiechnęła się mówiąc: - Nie masz się, czego wstydzić. Obróciłem się tak, żeby mi go nie widziała. Kąpielówki ...

  • Ja kolega i rodzina dziewczyny

    Opowiemy wam teraz coś we dwoje łukasz 25l i angela 24l jestesmy w związku od dłuższego czasu spędzamy cały wolny czas w domu angeliki która mieszka z mama hania i 16 ...

  • W zakładzie karnym ciąg dalszy

    Po tym jak wystrzeliłem moim gorącym mlekiem na jej spodnie w miejscu cipki kazała mi to zlizac ze spodni robiąc to macalem jej piersi aż w końcu złożyłem rękę pod jej ...

  • Sex w pracy

    Witajcie chce wam opowiedzieć co w moim życiu się dzieje na co dzień trochę to potrwa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu gdyż zostałem skazany wyrokiem sądu na ...

  • Zabawa w pracy

    Wszystko zaczęło się dziać, gdy w pracy pojawił się nowy pracownik. Od niecałego roku zajmuje się sprawami handlowymi w niewielkiej, ale dobrze rozwijającej się firmie ...