Erotyczne - str 117

  • Sex w Autobusie

    Był zimowy wieczór, na dworze bardzo zimno i ciemno. Stałem na przystanku i czekałem na autobus. Wracałem akurat od mojego brata z Warszawy i jako że nie zdążyłem na ...

  • Galerianka cz.1

    Jestem Agata i mam 17 lat. Od kilku miesięcy jestem galerianką. Wcale nie robię tego z przyjemności, a tylko dla kasy. Od 16 roku życia mieszkam tylko z bratem, któremu też ...

  • Byłam niegrzeczna. Zostałam ukarana.

    Jestem wierną Suką swojego Pana. Byłam niegrzeczna gdy Pan był daleko. Pan postanowił mnie ukarać. Teraz już wiem że sprawiedliwość dosięgnie mnie nawet gdy mój Pan ...

  • Szpital cz.I

    Sebastian leżał w łóżku, w zamyśleniu patrząc na gładki, biały sufit. Jego roztrzepane w nieładzie, blond kosmyki natarczywie zsuwały mu się na oczy. Nozdrza ...

  • Moja Pani i squitring

    Witam. Kilka lat temu poznałem moja Panią.Mężatkę z dwojką dzieci.Miała wówczas 29 lat.Na imię Paula.A była to kobieta bardzo ładna, sympatyczna z szerokim uśmiechem i ...

  • Ciocia Zosia cz.2

    Po ostatnich wydarzeniach związanych z moją Ciocią, często myślałem o powtórce, jednak nie miałem odwagi iść do Cioci i jej tego zaproponować. Dużo o tym myślałem ...

  • OBÓZ HARCERSKI- dzień drugi

    OBÓZ HARCERSKI- dzień drugi Około godziny 5:30 zadzwonił budzik. Ustawiłem go na wcześniejszą porę by się przygotować do wymarszu do sklepu. Jak wiadomo miała iść ze ...

  • High school Gangbang cz.4: Być albo nie być

    Wakacje przemineły. Nadszedł początek roku szkolnego. Jak co roku czekała nas nudna akademia, po której nasi wychowawcy chcąc nie chcąc musieli nam coś powiedzieć. Po ...

  • Igraszki nad jeziorem cz2.

    Po wyczerpujacej zabawie nad jeziorem udalismy się do domu nieopodal plazy. Ja poszlam pod prysznic, a Krystian przygotowal nam kolacje. Swiece, wino, smaczne dania, nastrojowa ...

  • Szpitalne ekstrawagancje

    Trafiło mi się do szpitala, położono mnie w sali samemu na końcu korytarza. Jako że problem był z nogą, a ogólnie byłem na chodzie, to cały czas buszowałem sobie po ...

  • Kolega z klasy

    Jest późna wieczór. Nie mogę spać więc wychodzę, aby przejść się po plaży. Jest ciepło, dlatego zakładam krótkie spodenki i zwiewną bluzeczkę. Idę zamyślona i ...

  • Korepetycje cz.1

    Jest to moje pierwsze opowiadanie wiec proszę wszystkich bardzo o wyrozumiałość. :) ...

  • Awaria windy

    Jest późne piątkowe popołudnie. W firmie oprócz nas nie ma już nikogo. Nie rozmawiamy ze sobą prawie wogóle, ponieważ oboje jesteśmy zajęci pracą. Około 19 ...

  • Hot Girl

    Był to piątek gdy szłam do klubu Go-Go w którym pracowałam. Byłam dziwką, najprawdziwszą dziwką każdy mógł mnie kupić, mógł zrobić ze mną co tylko chciał… ...