Erotyczne - str 116

  • Dla Natalii 2/2

    ... Wyciągasz go sprawnym ruchem i chwytasz drobną dłonią. Zeskakujesz z ręcznika na podłogę i cały czas trzymając go rączką całujesz sporych rozmiarów główkę ...

  • Po świcie, przed zmierzchem cz. 2

    Rozdział 2 Zbiegłam na dół. W kuchni był tata i Bethanny. Usiadłam na krześle obok taty i nalałam sobie soku. Serce nadal mi waliło jak oszalałe, starałam się ...

  • Nieśmiały chłopiec i koleżanki

    Nareszcie wybiła piętnasta i skończył się ostatni, nudny wykład. Spakowałem się, wstałem i zacząłem zmierzać w stronę wyjścia. Był piątek, w perspektywie miałem ...

  • Numer 605

    Dominikę poznałem dwa tygodnie temu. Moment, w którym się poznaliśmy, był dla mnie jednym z najważniejszych etapów mojego życia. Jestem prostym chłopakiem z Pragi ...

  • Opalanie cz. 1

    to jest moje opowiadanie, pisane jest na telefonie wiec wybaczcie ze nie ma polskich znakow. Jest ciepło, leżymy obok siebie i się opalamy. Ty lekko przysnelas, zauwazylem ze ...

  • Internetowi, część 2.

    Spojrzeli na siebie porozumiewawczo, a on otworzył drzwi samochodu. Chwilę później L. leżała na masce z uniesioną sukienką i wypiętym, pozbawionym bielizny tyłkiem, a on ...

  • Zeszmacona

    Wyszła z klubu mocno pijanym krokiem potykając się na butach na obcasach. Niskie buty czarne rajstopy czarna mini sięgająca połowy ud prezentowały się znakomicie. Karolina ...

  • Słodziutka Caroline cz.3 Igraszki z Savanna

    Gdy Sav zaczęła mnie pieścić zdziwiłam się. Nigdy nie sądziłam, że to się wydarzy, mimo to bardzo mi się to spodobało. Sav mocno naciskała na moje piersi i sprawiła ...

  • Hogward cz2 ( Hotware <3 )

    Jeszcze tego samego dnia, Ginni podeszła do Hermiony i zapytała się czy zna zaklęcie powiększające części ciała.Nie chciała zdradzić że chodzi jej o biust, jednak ...

  • Hogward

    Pewnego dnia, Ginni Wesley rozmawiała z Hermioną o jutrzejszych egzaminach. Czekały akurat na zajęcia z hipnozy z Panią profesor Natalie. Zajęcia były na tyle trudne że ...

  • Zgwałcona przez przyjaciółkę(3#)

    Karolina zaczela ze mnie sciagac bluzke od pizamy, wolalam nie protestowac. Jej reka zaczela masowac moje piersi, dlugo nie wytrzymalam tych pieszczot i cichutko jeknelam. To byl ...

  • Babcia, ciocia, kuzynka

    Witam mam 23 lata pochodzę z lublina ze wsi me życie ze seksem zaczeło się od 14 roku życia wychowuje się do dziś i mieszkam z babcią jakieś 5 km mieszka moja rodzinka ...

  • Złodzieje: Inna perspektywa ciąg dalszy

    ... Pomimo tego że strasznie podniecał nas widok nagiej blond pięknośći, postanowiliśmy że lepiej będzie wyglądać w swoich dziwkarskich czarnych kozakach. Kazaliśmy jej ...

  • Łąka

    Moja wyobraźnia podpowiada mi. W taki słoneczny dzień jak dzisiaj tylko jedno. Piękna naturalna łąka. Idziemy trzymając się za ręce. Przytulamy do siebie. trawa jest ...