Przygodny seks (poprawka)
Tak jak radziliście mi w komentarzach, starałam się usunąć niepotrzebne wątki, poprawić opowiadanie i napisać nieco więcej :) Rano dostałam telefon od Aśki ...
Tak jak radziliście mi w komentarzach, starałam się usunąć niepotrzebne wątki, poprawić opowiadanie i napisać nieco więcej :) Rano dostałam telefon od Aśki ...
Był ciepły, sierpniowy dzień. Uwielbiałem wakacje bo tylko wtedy dziewczyny pokazywały to, co najlepsze. Każde miasto przepełnione było skąpo ubraniami, opalonymi ...
Byłam z Bartkiem już 3 miesiące. Nasz związek był piękny, wspaniale się nam rozmawiało, cudownie spędzaliśmy razem ze sobą czas a nasi rodzice się wprost uwielbiali! ...
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że historia jest prawdziwa. Zmieniłem tylko imiona i nazwy miejscowości, by przypadkiem nikt z moich znajomych nie domyślił się, że może ...
Wróciłam do domu bardzo późno. Jak zwykle nie przestrzegałam rygorów surowych rodziców. Od zawsze traktowali mnie jak małe dziecko. A miałam już 18 lat. Jestem ...
Słoneczny czerwcowy dzień. Najlepszy na taką okazję – pomyślała. Przymierzając suknię ślubną zastanawiała się, ile już lat znają się z Adamem. Dziesięć. Kiedy ...
Była 5 rano słońce zaczeło się pojawiać na niebie, piekny dzień, sobota, upragniona sobota :) O 15 Wiktor będzie już w domu. W oczekiwaniu na jego przybycie postanowiłam ...
- Pikachu, błyskawice! – krzyknął Ash. Pokemon poraził prądem Arboka oraz obydwoje jego właścicieli – Jessie i Jamesa. - Zespół R znowu błysąąął! – wrzasnęli ...
Będąc na studiach, byłam zdana całkowicie na siebie. Rodzice rozwiedzieni, ja wyprowadziłam się do większego miasta. Podjęłam pracę jako hostessa, miałam umilać czas ...
Chciałem się już od niej uwolnić lecz nie dawała mi spokoju. Cały rok nie odpuszczała, moja anglistka była już nieznośna. W końcu nadeszły upragnione wakacje, nie ...
Po upojnej nocy z Madzią, obudziły mnie jakieś szmery. Otworzyłem szerzej oczy i zobaczyłem ją nagą krzątającą się po pokoju. Była odwrócona tyłem do mnie więc ...
Witam ponownie:) Dzisiaj przenieśmy się do łazienki. W dzisiejszych czasach tylko tam można się skupić i zrelaksować. A ze wszystkich czynności najprzyjemniejsza jest ...
"Jasne, no to jesteśmy umówieni :)" wysłałem na facebookowym czacie do Agnieszki, ciesząc się że w końcu ją zobaczę. Poznałem ją jeszcze w gimnazjum i od ...
Tego dnia dwudziestoośmioletni ksiądz Xavier był zmęczony. Wracając z ostatniej mszy wspominał rodzinny dom w Guadalajarze, rodzeństwo i rodziców, którzy swojego ...