Pomocnik...(cz.2)
Obudził ją dźwięk budzika, zapomniała wyłączyć dzień wcześniej. Przeciągnęła się mocno i zaczęła dotykać prawej strony łóżka. Otworzyła oczy i rozejrzała ...
Obudził ją dźwięk budzika, zapomniała wyłączyć dzień wcześniej. Przeciągnęła się mocno i zaczęła dotykać prawej strony łóżka. Otworzyła oczy i rozejrzała ...
Poniższy tekst zawiera pomysły i sceny BDSM, zwróciwszy na to uwagę, pragnę powiedzieć że nie jest przeznaczony dla każdego. Czytelnikom nie przepadający za ostrym seksem ...
Kilka dni temu miałam sen... śniło mi się, że szłam przez ciemny las zupełnie sama, gdy nagle zobaczyłam sporo od siebie starszego faceta, który bez pardonu przygladał ...
W związku z zainteresowaniem, dodaje drugą część opowiadania w której akcja nieco się zmienia, mam nadzieję, że na plus. Miłego czytania :) Od mojego ostatniego ...
Na ścianie małego ciemnego pokoju, tańczyły dwa cienie. Powstałe od migoczącego czerwonego płomienia świeczki. Cudowna mieszanka zapachów powoli wypełnia pomieszczenie ...
Siedział w samochodzie już prawie godzinę. Czekał na nią pod biblioteką, którą codziennie odwiedzała. Była piękną brunetką o długich włosach, ciemnych oczach i ...
Od dłuższego czasu po głowie mi chodziło, aby napisać opowiadanie związane z transformers, z filmu.. Taka romantyczka, jak ja musi mieć swoje fantazje, prawda? A oto jedna ...
Kinga próbowała zakryć dłońmi jak największą część swojego ciała, żeby napastnik nie mógł Jej uderzyć, ale był na Nią tak wściekły, że na jednym uderzeniu nie ...
Opowiadanie znalezione w necie, nie jestem jego autorem Nie mija tydzień jak dzwoni Misiek. - Pamiętasz mnie?? - Jakże mogłabym Cię zapomnieć. Dwa dni na tyłku dzięki ...
Minęło parę dni odkąd incydentu między rodzeństwem. Paweł pragnął zapaść się pod ziemię gdy ją mijał. Bał się że rodzice dowiedzą się prawdy i wyrzucą go z ...
Pewnego dnia nudziło mi się strasznie, znajomi nie dawali znaku życia a ja nie chciałem się prosić żeby gdzieś z nimi wyjść. Zalogowałem się na swoje stare konto na ...
Po powrocie do ośrodka poszedłem do swojego pokoju, wziąłem szybki prysznic i udałem się na kolacje. Na kolacji byli moi rodzice, pani Edyta z mężem Mirkiem, ja i Marta ...
Witam, mam na imię Andrzej, mam 35 lat, niedawno zacząłem prace jako ochroniarz w pewnej galeri handlowej w jednym z dużych polskich miast. Praca upływa w miare spokojnie bez ...
Dwa światy:1 Dzień przywitał mnie głośnym dzwonieniem dzwonka w budziku.Skrzywiłem się chowając głowę pod kołdrę z nadzieją że dam rade go zignorować ale niestety ...