Erotyczne - str 115

  • Małolatki na Erasmusie cz. 1

    Małolatki na Erasmusie CZ 1 Nazywam się Krzysiek mam 24 lata, 175 cm wzrostu, 75 kg – krótko ostrzyżony ciemny blondyn. Skończyłem politechnikę. Kilka lat temu w trakcie ...

  • MYŚL Rozdział2 - Marlena/cz.2

    MYŚL Rozdział2 Marlena/cz.2 - Daleko jeszcze? – zapytała, zbrukana śladami niedawnych doświadczeń na swoim nagim ciele. Czuła piekące wciąż pośladki, czuła jego ...

  • Ja i moja Siostra cz.1

    Śniło mi się tej nocy jak wracałam z wybrzeża Bałtyku kołysząc się delikatnie na boki... Obok szedł przystojny mężczyzna w białej koszuli i żółtawych spodniach ...

  • Kasia - licealne wspomnienie

    KASIA – LICEALNE WSPOMNIENIE Na początku nie zwracałem na nią uwagi. Jedna z wielu koleżanek – i tyle. Coś się zmieniło w trzeciej klasie. Kasia była wysoka ...

  • Na klatce

    Zaplanowałem dziś randkę dla nas, pójdziemy popić sobie w jakimś fajnym miejscu na mieście, tylko we dwoje. Na dziś mam bardzo sprecyzowane wymagania nt. Twojego ubioru ...

  • W ciemności

    Hej! =^.^= Mam nadzieję że się wam spodoba, prosiłabym też o szczere komentarze, bo nie jestem pewna czy dobrze mi poszło i błagam nie bijcie za zakończenie ;) Otworzyłam ...

  • Wesele po Polsku :)

    Bawiłam się dobrze na Twoim weselu, tańczyłam, śmiałam się i kokietowałam różnych facetów. Raz za razem spoglądałam w Twoją stronę. Zdecydowanie ten dzień był ...

  • Z dziewczyną kolegi

    Zdarzyło się to pewnego chłodnego dnia, w którym wybrałem się razem z dziewczyną kolegi, i innym kolegą na dyskotekę. Jej chłopak wyjechał wtedy do innego miasta, a że ...

  • Erotyczne przebudzenie

    Witam. Jest to moje pierwsze opowiadanie więc proszę o szczere opinie :). Jest środek nocy. Na zewnątrz jest duszno i gorąco. Wycieńczony po dniu pracy zasnąłeś sam w ...

  • Wspomnienia przy winie cz2

    Wydaję mi się, że każdy w swoim życiu ma jakieś miejsce, które budzi w nich refleksje na temat tego co było, co jest, co będzie.. Dla osób mieszkających nad morzem ...

  • Sylwia

    Witam to będzie moje pierwsze opowiadanie ale może się spodoba. Był to ciepły czerwcowy wieczór poznali się przez internet, ona miała na imię Sylwia a on Patryk tylko ...

  • Dla Natalii 2/2

    ... Wyciągasz go sprawnym ruchem i chwytasz drobną dłonią. Zeskakujesz z ręcznika na podłogę i cały czas trzymając go rączką całujesz sporych rozmiarów główkę ...

  • Po świcie, przed zmierzchem cz. 2

    Rozdział 2 Zbiegłam na dół. W kuchni był tata i Bethanny. Usiadłam na krześle obok taty i nalałam sobie soku. Serce nadal mi waliło jak oszalałe, starałam się ...

  • Nieśmiały chłopiec i koleżanki

    Nareszcie wybiła piętnasta i skończył się ostatni, nudny wykład. Spakowałem się, wstałem i zacząłem zmierzać w stronę wyjścia. Był piątek, w perspektywie miałem ...