Erotyczne - str 112

  • Nieznajomy od wizytówki

    Będąc na studiach, byłam zdana całkowicie na siebie. Rodzice rozwiedzieni, ja wyprowadziłam się do większego miasta. Podjęłam pracę jako hostessa, miałam umilać czas ...

  • Grzeczny chłopiec.(ciąg dalszy)

    Chciałem się już od niej uwolnić lecz nie dawała mi spokoju. Cały rok nie odpuszczała, moja anglistka była już nieznośna. W końcu nadeszły upragnione wakacje, nie ...

  • Życie - rozdział II - Pani Doktor

    Po upojnej nocy z Madzią, obudziły mnie jakieś szmery. Otworzyłem szerzej oczy i zobaczyłem ją nagą krzątającą się po pokoju. Była odwrócona tyłem do mnie więc ...

  • Coś dla niegrzecznych dziewczynek: W kąpieli

    Witam ponownie:) Dzisiaj przenieśmy się do łazienki. W dzisiejszych czasach tylko tam można się skupić i zrelaksować. A ze wszystkich czynności najprzyjemniejsza jest ...

  • Z Agnieszką - ustnie i ręcznie.

    "Jasne, no to jesteśmy umówieni :)" wysłałem na facebookowym czacie do Agnieszki, ciesząc się że w końcu ją zobaczę. Poznałem ją jeszcze w gimnazjum i od tamtej pory ...

  • Przygoda wielebnego Xaviera

    Tego dnia dwudziestoośmioletni ksiądz Xavier był zmęczony. Wracając z ostatniej mszy wspominał rodzinny dom w Guadalajarze, rodzeństwo i rodziców, którzy swojego ...

  • Małżeńskie perypetie z trójkątem

    Złość rośnie i emanuje. Snuje się jak przenikliwy ból głowy, by w końcu rozsadzić czaszkę. To ostatnie nigdy jednak nie następuje, jak również nie przychodzi ulga ...

  • Orgazmus - seks na Erazmusie cz. 5 - wszystko na temat dupy

    Był zadowolony, że tym razem poszedł do klubu na imprezę. Zwykle unikał takich miejsc w obawie przed spotkaniem zbyt wielu dziewczyn, które kiedyś wyruchał. Tłumu ...

  • Osada seksu

    Andrew Boock Osada seksu 1 Peter przedzierał się przez gąszcz liści i gałęzi, które smagały go po twarzy. Nie widział zbyt dobrze dokąd zmierza torując sobie drogę ...

  • Czas tak szybko leci cz. 3

    Minęło kilka miesięcy. Kilka najpiękniejszych miesięcy mojego życia. Nakład tylu pozytywnych rzeczy, o których nie śniłem jeszcze pół roku wcześniej. Sylwia ...

  • Życie - rozdział I - Poker cz.2

    -Witam panie. Proszę się poczęstować. -Dziękujemy. – odpowiedziały we trzy -Zapraszam do salonu. Tam powita was Magda. Madzia miała rację na ich widok sterczała mi ...

  • Pierwszy raz z miłości

    Adrian był moim pierwszym chłopakiem. Byliśmy ze sobą od trzech miesięcy. Zawsze nasze spotkania kończyły się buziakiem i niczym więcej, lecz pewnego dnia mój ukochany ...

  • Wyuzdane małżeństwo - część 3

    Po kilku chwilach razem we trójkę znaleźli się w mieszkaniu małżeństwa. -Napijesz się czegoś skarbie? Może coś mocniejszego? - zapytał Tomek młodą dziewczynę ...

  • Karmienie bestii - część III - ostatnia

    Wróciłaś po krótkiej chwili, wtulając się we mnie jak mała dziewczynka i gdyby nas ktoś zobaczył, mógłby pomyśleć coś o miłości. Do chwili, w której moje wciąż ...