Szkoła cz.4
W niedziele rano Paulinę obudził Artur, dzwoniąc do niej. -Jest 9 rano, czego chcesz? -Słuchaj, mam nową, świetną grę. Przyjdziesz ją ze mną wypróbować? - Nie musisz ...
W niedziele rano Paulinę obudził Artur, dzwoniąc do niej. -Jest 9 rano, czego chcesz? -Słuchaj, mam nową, świetną grę. Przyjdziesz ją ze mną wypróbować? - Nie musisz ...
Chłopiec na oko 15-letni klęczał w piwnicy i płakał.Odkąd tylko pamiętał traktowano go jak śmiecia.Siedział tu już trzeci dzień bez normalnego jedzenia i picia.Bo jak ...
NAPISANE KILKA MIESIĘCY TEMU........................ Wreszcie w domu. I nareszcie weekend! Ten ostatni tydzień był męczący. Nowy klient – nowy produkt, ale wszystko udało ...
Nie mógł się już doczekać chwili w której wsunie swojego penisa w młodszą siostrę. Mimo to wiedział, że nie musi się spieszyć, chciał żeby była podniecona i ...
*** Maj. Piątek. Siódma wieczór. Przed nami długi weekend. Na zewnątrz wciąż świeci słońce, jest ładnie, ciepło, majowo. Sporo osób wybrało się na spacer po parku ...
Obudziłem się koło południa. Dzisiaj jest chyba czwartek. To już cztery dni bez seksu, pomyślałem, czując, że mój kutas jest sztywny. Jak zwykle o poranku. Rodzice byli ...
Czas do wieczora minął bardzo szybko. Impreza, jak impreza. Dużo alkoholu, jeszcze więcej śmiechu...No i zawsze znajdzie się ktoś pijany na smutno. I właśnie z kimś ...
Minęło już kilka dni od nocy w hotelu. Agnieszka cały czas myślała, co następnego wymyśli jej kochanek. Kochanek ? Czy może Pan ? Cały czas zastanawiała się, do czego ...
Witam, proszę o opinie/ porady. Postanowiliśmy z dziewczyną opisać naszą historię, ale nie wiedzieliśmy jak. Postanowiliśmy opisać ją z mojej (wydawała się nam ...
Z dedykacja dla mojego przyjaciela... Opowiadanie to czysta fikcja Powoli budziła się. Wracała z zaświatów. "Gdzie ja jestem?”. Z wysiłkiem otworzyła oczy. To nie ...
Po raz kolejny drżącymi rękami włączała swojego kompa. Cały dzień w szkole był mordęgą. Dobrze, że nie miała wfu bo na jej majtkach na pewno widać byłoby morką ...
-Rozumiem, że mam być po ciebie o osiemnastej? -Wiesz... dzisiaj muszę zostać dłużej. Mamy takie zawirowania w firmie, że do późna będziemy ślęczeć w papierach.-Znowu ...
Jest to moje pierwsze opowiadanie na tej stronie, ostrzegam że opowiadanie z części na części będzie przybierało charakter romansu pomiędzy chłopcami oraz można będzie ...
Justyna odłożyła pejcz i wzięła w dłonie drewnianą packę do dawania klapsów. Podeszła do swojej niewolniczki i przyłożyła zabawkę do jej pośladków. Madzia poczuła ...