Erotyczne - str 118

  • Przygoda w kinie

    Jest piątek po południu. Dzwonisz do mnie żeby zaprosić mnie do kina. Umawiamy się, że o 19 przyjdziesz po mnie. Mam jeszcze trochę czasu więc starannie przygotowuję się ...

  • Pokerek

    Był to sobotni wieczór, nudziłam się strasznie. Dostałam wcześniej zaproszenie od mojego sąsiada Kamila na małą partyjkę pokera u niego. Nie specjalnie chciało mi się ...

  • Przygoda na obozie sportowym

    W lipcu na wakacje postanowiłem wyjechać na obóz sportowy, uzbierałem pieniądze i wyjechałem. Wstałem o 5 rano, zjadłem śniadanie, znosiłem bagaże. o 6 podjechał ...

  • Merlin i Morgana cz. II

    Ranek. Pierwsze promienie promienie słoneczne dobijały się do komnaty Morgany. Ciemnowłosa kobieta przyglądała się śpiącemu obok Merlinowi. Chłopak był nikim. Chudy ...

  • Szał

    Ona. Na samą myśl mój penis robił się dłuższy i twardszy. Miałem ochotę go w niej zagłębić i kochać się z nią bez pamięci. Jej duże cycki, zgrabny tyłek i ...

  • Mój nauczyciel informatyki - Pan Paweł cz.2

    Przez dwa tygodnie unikałam go w szkole, nie chciałam go widzieć. Nawet trochę się go bałam, bo nie wiedziałam do czego może być zdolny. Już nie pomagałam jemu i jego ...

  • Sex z Monika

    Wydarzyło się to rok temu gdy byłem jeszce w związku z Monika. Monika to nie wysoka, mądra, blondynka. Była ona obdarzona bardzo seksownymi piersiami, nie były one duże ...

  • Niebanalni i wolni 5 ost. - Nowy początek

    Miesiąc później... Na tę uroczystość zebrała się rodzina, sąsiedzi i przyjaciele. Ślub Piotra i Moniki planowany był od dłuższego czasy i wszystko zostało dopięte ...

  • Sex szkoła

    I znów zadzwonił dzwonek na lekcję. Nie chciało mi się chodzić do szkoły, bo po co skoro został już tylko miesiąc nauki? To zupełnie bez sensu. Prosiłam mamę o to ...

  • Sebastian. - cz. VII

    Minęło trochę czasu od mojego ostatniego spotkania z Sebkiem. Cały wolny czas poświęciłam na rozmyślanie. W końcu doszłam do wniosku - albo jedno, albo drugie. Co mam na ...

  • Spełnienie marzeń z Gabrysią cz.4

    Niestety po weekendzie nadszedł tydzień pracy. Gaba pojechała do szkoły do internatu. Moja szkoła znajdowała się bliżej i codziennie wracałem do domu. W czwartek gdy ...

  • Burza

    Wieczorem leżałam na łóżku, czytając książkę, było cicho i spokojnie, blask księżyca wpadał mi przez okno. Słychać było jedynie szum wiatru i szelest liści ...

  • Wróżka

    Powiedzieć, że ten człowiek był nieszczęśliwy, byłoby koszmarnym eufemizmem. Był sam. Samotny. Tak bardzo pragnął bliskości, bardziej niż kolejnego oddechu. Chciał ...

  • Wieczór w Paryżu.

    To było na początku tego roku. Klaudia pojechała do Francji w ramach wymianu studenckiej. Zobaczenie Paryża było jednym z jej marzeń, więc była bardzo podekscytowana kiedy ...