Erotyczne - str 121

  • Sex w pracy

    Witajcie chce wam opowiedzieć co w moim życiu się dzieje na co dzień trochę to potrwa. Wszystko zaczęło się jakiś czas temu gdyż zostałem skazany wyrokiem sądu na ...

  • Zabawa w pracy

    Wszystko zaczęło się dziać, gdy w pracy pojawił się nowy pracownik. Od niecałego roku zajmuje się sprawami handlowymi w niewielkiej, ale dobrze rozwijającej się firmie ...

  • Jak to było..

    -No to co proponujecie chłopaki?-zapytałem cholernie się nudząc -Ymm.....no nie wiem możemy pooglądać jakieś foty albo włączę jakiegoś pornola zależy co wam bardziej ...

  • Zniewolona - ostrzej, prawie BDSM.

    Jeżeli kogoś rażą otwarte formy łączenia bólu z seksem, niech poczyta przygody Smerfów, lub innego Colargola. Dla pozostałych na dobranoc polecam jedno ze wspomnień ...

  • Napalony narzeczony

    Usłyszałam tylko jak wszedł do mieszkania. Tego dnia wcześniej wrócił z pracy. Ja miałam wolne, dlatego cały dzień przeleżałam w łóżku jedząc czipsy i oglądając ...

  • Do I wanna know? cz.3

    Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam. Przepraszam, że tak krótko dzisiaj. Trochę brak weny, trochę moje własne problemy, trochę brak kompa. Obiecuję, że się ...

  • Rozmowa kwalifikacyjna

    1. Dla Kamili był to bardzo ważny dzień. Po miesiącach przesiadywania w domu i przeczesywania internetu w poszukiwaniu interesujących ofert, w końcu została poproszona o ...

  • Masażysta

    Nadeszła jesień. Dzień stał się krótszy, a mnie zaczęły dopadać chandry. Nie miałam ochoty na nic. Za to moja siostra tryskała energią. Gdy umówiłyśmy się na kawę ...

  • Nocne marki

    Mam na imię Oliwia, mam 17 lat. Jakiś czas temu pewnej nocy nie mogłam zasnąć. Przewracalam się z boku na bok. Miałam ochotę posłuchać muzyki ale nie chciało mi się ...

  • Dziewczyny z liceum

    Miałem 18 lat, właśnie zacząłem 3 klasę technikum. Ze względu na moją nieśmiałość i nie atrakcyjny wygląd miałem problem ze znalezieniem sobie dziewczyny a co ...

  • Nakarmiłem siostry

    Mam na imię Paweł i uczę się w liceum. Mam dwie młodsze siostry – Paulinę i Julkę. Masturbowałem się jak wielu mych rówieśników, tym bardziej że jeszcze nigdy nie ...

  • Gwałt niespodzianka

    Nadia wyjechała na dwa tygodnie za granicę do pracy, więc musiała się na ten czas rozstać ze swoim chłopakiem - Filipem. Byli ze sobą nie cały rok, ale mieli niesamowicie ...

  • Wyjazd do Niemiec cz.2. Ostra niespodzianka

    Następnego dnia było inaczej, Dominika nie słyszała jak jej mama wychodziła z domu, więc Rafał wykorzystał jej twardy sen. Znalazł parę ciekawych rzeczy i wziął się ...

  • Ostra wpadka Ja i Ada cz.2

    Po 15 minutach leżenia na sofie obok Ady, przypomniałem sobie o Romanie, który czekał na mnie w swoim biurze. Zerwałem się jak poparzony i sięgnąłem po komórkę ...