Erotyczne - str 119

  • Śpiąca Sylwia

    Wydarzyło się to kilka lat temu podczas "Obozu dal dzieci i młodzieży" na Węgrzech. Miałem wtedy 17 lat i starałem się poderwać panienkę z mojego osiedla, która ...

  • Przygody Igora cz.2

    Gdy otworzyłem drzwi, po prostu zamarałem, nogi się pode mną ugięły..była cudowna! Po prostu anioł! Chociaż nie, anioł to złe słowa, aniołów się przecież nie ...

  • Gorąca sauna

    Jestem szczupłą, wysoka, długowłosą brunetką. Mam duży jędrny biust i zgrabny tyłek. Było już dość późno. Musiałam zostać dłużej w pracy. Byłam wyczerpana i ...

  • Adam i Ewa cz.2

    Jeszcze tylko kilka sprawnych ruchów mascarą, by podkreślić moje oczy i pospiesznym krokiem udałam się do drzwi i z uśmiechem na twarzy otworzyłam je. Za nimi stał Adam ...

  • List do Warszawianki v.1

    List dla zboczonych chętnych dziewczyn miłego czytania. Spotykamy się w warszawie w centrum wsiadamy w tramwaj i jedziemy na most gdański jesteśmy na moście i wchodzimy na ...

  • kłótnia i porządanie

    Pewnego dnia pokócilismy się z Michałem przez sms, poszło o bzdure, pozniej spotkalismy się u niego zeby to sobie wyjasnic bo sms tylko pogarszały sprawe nie ma to jak w ...

  • Nauczyciel od Wychowania Fizycznego - 2 część

    Kontynuacja "Nauczyciel od Wychowania Fizycznego". Następnego dnia. Weszłam do szkoły. Dzisiaj miałam na dziesiątą, lecz przyjechałam wcześniejszym kursem, bo innego nie ...

  • Tajemnice

    Chodzę, powłócząc nogami po ciemnym pokoju i nie mam siły. Wróciłam z pracy, codziennej męczarni i zabarykadowałam się w mieszkaniu, nie mam ochoty na żadne wyjścia i ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 26

    Jak ten czas leci, kiedy jesteśmy razem! Dwa dni upłynęły nam na zwiedzaniu i włóczeniu się po mieście, a dwie noce na cudownym seksie… Dobrze, że jeszcze trzy dni ...

  • Nocna rozkosz

    Spojrzałam na zegarek, było 15 minut po północy. Nie do końca wiedziałam co mnie wybudziło ze snu. Rozejrzałam się po pokoju. Wszystkie dziewczyny spały. Ciche pukanie ...

  • Pokój obok

    Andrew Boock Pokój obok Adam przekręcił się w pościeli budząc się ze snu. Podniósł ociężałe powieki. Poranne światło, wpadające przez okno nad łóżkiem ...

  • Kto posiądzie moje serce ? cz.1

    Płytki i szybki oddech. Ciężkie kołatanie serce. Drżenie rąk i podniecenie. Właśnie te uczucia odczuwała Violetta, spoglądając na swoje odbicie w lustrze. Jej oczom ...

  • Zwyczjny trening cz. 2

    Specjalnie dla adriankoo;) Znowu z trudem dotarlam na zajecia taneczne. Tym razem jednak się nie spoznilam. Znowu lekcja indywidualna z panem Kamilem. Nie bylo jednak mojego ...

  • ZBRUkANa Cz.7

    Oparłam się plecami o zimną glazurę.Serce biło mi jak oszalałe.Powoli zaczęłam osuwać się na podłogę.Podkuliłam nogi oplatając rękoma swoje ciało.W mojej głowie ...