Erotyczne - str 7

  • Iza cz. 3

    Po powrocie na plażę, poszłyśmy wykąpać się w ciepłym morzu. Fale obmyły nasze ciała i kostiumy, studząc też nadmiernie rozbuchane emocje. Teraz inaczej patrzyłam na ...

  • Mama Policjantka S02E11

    W trakcie, gdy Jarek z siostrą byli na weselu, w najlepsze trwała impreza urodzinowa Igora. Przygotowaniem imprezy zajęła się Klara, ta przygotowała jedzenie na imprezę, a ...

  • Rodzinnie III

    Od tego momentu moje relacje z rodzicami weszły na inny wymiar. Po pierwsze zaczęli traktować mnie jak dorosłą osobę. Po drugie sytuacja podobna do tej jak pamiętnego ...

  • Przypadek Michała cz.XVI

    **** Doktor Otis wiedział, że w związku z wypadkiem, który mi się przydarzył otrzymałem dar od losu. Anomalia w mózgu, sprawiała, że mogłem oddziaływać na innych ...

  • Przypadki Krzysia (27) Paw na biurku starego

    Po jakimś czasie strażniczka, platynowa blondyna o twarzy rodzącej skojarzenia z jakimiś filmami sado-maso, ubrana w nienaganny mundur, przyniosła mi posiłek. Posiłek to za ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta ósma

    Kiedy płynęliśmy w kierunku Mikołajek, ruch na szlaku wodnym trochę się przerzedził, więc płynęło nam się w miarę dobrze. Mama, która jako pierwsza skorzystała z ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta

    Kiedy mama i Ela zobaczyły, co dzieje się ze mną, obie podeszły do mnie i zaczęły mnie uspokajać czy pocieszać. - Adasiu! Nie rób nam tego. Weź się w garść i zachowuj ...

  • Dildo cz. 18

    Nicole zaczęła lekko uderzać pięściami w środek moich pleców. - Zobacz, jak byłoby ci ze mną dobrze. Nie musiałbyś używać żadnej prezerwatywy. – przycisnęła ...

  • Przypadek Michała cz.XXXI

    ***** Laura Banaś chwilowo trzymała mnie za jaja. Szantaż córki radnego wkurzył mnie koszmarnie, ale byłem pewien, że odpłacę jej z nawiązką za paskudną intrygę. Nie ...

  • Arielka cz 1

    Arielka Nasza wychowawczyni, mężatka, na oko 25-26 lat. To była jej pierwsza praca, bo zaraz po studiach, wyjechała z mężem do Francji. Jej rude, długie falujące włosy ...

  • Mama Policjantka S02E08

    -No dalej wstawajcie gołąbeczki, powiedziała głośno i z wyczuwalną pogardą w głosie Ania. -cooo… co się sta… powiedział podnosząc się z łóżka i wyrwany ze snu ...

  • Przypadek Michała cz. XXX

    ***** Myślałem, że przestawianie się z trybu bukowińskiego na podwarszawski będzie czasochłonne i z początku wiele wskazywało, że tak się stanie. Budząc się w ...

  • Wycieczka pod namiot

    Jestem trzydziestosześcio letnią zabieganą żoną, mamą i pracownicą biura, szczupłą blondynką o dużych piersiach oraz okrągłej dużej pupie. Lubię ubierać w pracy ...

  • Kartka z pamiętnika matki 2

    Wydarzyło się to w czasie naszego rodzinnego wyjazdu na biwak. Spaliśmy wszyscy w jednym, sporym namiocie. Ostatniej nocy wydarzyło się coś, co zmieniło nasze życie ...