Erotyczne - str 8

  • Arielka cz 1

    Arielka Nasza wychowawczyni, mężatka, na oko 25-26 lat. To była jej pierwsza praca, bo zaraz po studiach, wyjechała z mężem do Francji. Jej rude, długie falujące włosy ...

  • Przypadek Michała cz.XXXIV

    ***** "... Znany biznesmen, Lucjan B., radny i polityk, członek jednej z trzech największych partii w kraju w dniu dzisiejszym został osadzony w areszcie. Ciąży na nim wiele ...

  • Mama Policjantka S02E08

    -No dalej wstawajcie gołąbeczki, powiedziała głośno i z wyczuwalną pogardą w głosie Ania. -cooo… co się sta… powiedział podnosząc się z łóżka i wyrwany ze snu ...

  • Kartka z pamiętnika matki 2

    Wydarzyło się to w czasie naszego rodzinnego wyjazdu na biwak. Spaliśmy wszyscy w jednym, sporym namiocie. Ostatniej nocy wydarzyło się coś, co zmieniło nasze życie ...

  • Przypadek Michała cz.XXI

    **** Bandziory, bez względu na stopień w hierarchii świata przestępczego nie przepadają za dokumentowaniem swojej działalności. Stąd moje zdziwienie. gdy Chrobry zaprosił ...

  • Pierwsza taka delegacja

    Lubię delegacje. Pozwalają psychicznie oderwać się od mojego bezsensownego małżeństwa, którego nie mam siły przerwać. Zwykle to ja załatwiam wszelkie szczegóły ...

  • Szara myszka

    Znacie kobiety w typie szarej myszki, prawda? Chyba każdy choć raz w życiu taką poznał, ale już niekoniecznie zapamiętał na dłużej. Zwykle cicha, nieśmiała ...

  • Niegrzeczna mężatka

    Jak długo można pracować w biurze? Tak nudnej pracy dawno nie miałam. Szczególnie zaczęła mnie drażnić, gdy rozpoczęłam rozmowy z nieznajomym. Ta wymiana zdań i ...

  • Łamigłówka boga Enki (XVIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Nasze pierwsze razy - Parapetówka - cz I

    Przygotowania do parapetówki trwały trzy tygodnie, a właściwie to trzy weekendy, bo jeździliśmy tam raz po raz żeby posprzątać i nadać domowi jakiegoś charakteru. Było ...

  • Jak zostałam modelką cz. 2

    - Halo? Odebrałam telefon zmęczonym głosem, tego wieczoru przygotowywałam się do ciężkiego egzaminu. - Hej kotku, tu Samuel. Właściciel marki przyjechał do Polski i chce ...

  • Przypadki Krzysia (13) Tajemnice zielonej szkoły

    Poprawione Jeszcze dobrze nie otworzyłem oczu, a obrazy z poprzedniego wieczora docierały do mojej świadomości. Jednak stało się to, o czym może kiedyś myślałem, ale co ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. dwudziesta czwarta

    Dziewczyny widząc nas w mesie, jak w milczeniu popijamy piwo, przysiadły się i zainteresowały tym, dlaczego milczymy. - Co się stało, że panuje tu taka prawie grobowa ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...