Erotyczne - str 5

  • Rodzinnie X

    Kolejny lipcowy wieczór spędzałem samotnie w domu, nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Bliźniaki wyskoczyły na jakąś imprezę nad jeziorem, ojciec wyjechał służbowo ...

  • Stół bilardowy

    Ten dzień wyjątkowo nie należał do udanych. Znudzenie i brzydka pogoda wprawiły mnie w zły nastrój. Leżałam na łóżku i czekałam na telefon od dziewczyn, które miały ...

  • Uroki szwagierki

    - Możesz powiedzieć Dominice, że kolacja zaraz będzie gotowa – Sara, moja śliczna żona wychyliła się z kuchni. - Ok, już idę – podniosłem się z fotela. Dominika ...

  • Łamigłówka boga Enki (XVII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Przypadek Michała cz.XXIX

    ***** Minęły trzy kolejne dni zimowych szaleństw w Bukowinie. Dla mnie nie wyróżniających się niczym szczególnym. Połowę środy spędziliśmy na stoku, ale widać było ...

  • Ciocia Dominika 3 - Konfrontacja ze szwagrem

    Zapraszam do przeczytania poprzednich części. Jak zawszę proszę o lajki i komentarze :* Zmroziło mnie. Rzuciłam telefonem o podłogę i z bezsilnosci i złości zaczęłam ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXV)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Zawód i rozczarowanie

    Statystyki są nieubłagane. Napisanie jednego odcinka zabiera od 6 do 12 godzin. Przeczytanie bierze 5-10 minut. Klik na łapkę nie wymaga logowania i zajmuje około 3 sekund ...

  • Wczasy we trójkę cz. VII

    Wieczorem jak zwykle siedzieliśmy na werandzie przed domkiem racząc się piwkiem i mięsiwem z grilla. No w końcu są wakacje. Rozmyślałem o dzisiejszym poranku i wydawało ...

  • Iza cz. 1

    Uwielbiam to. Gorąca, pachnąca olejkami woda, mogę sobie pozwolić na pełen relaks – na pogrążenie się w marzeniach albo wspomnieniach miłych chwil. Wszystkie sprawy ...

  • Uroki szwagierki cz.2

    - Ile jeszcze razy tak mogą? I jak długo – zapytała Sara. Chodziło jej o Dominikę i jakiegoś mężczyznę, którego dziś przyprowadziła. Ich jęki i skrzypienie ...

  • Żona i ja - przygody cd.8

    Wyjazd II – pobyt cd5 Pierwsza szklanka whiskey weszła jak w miód, później druga, po trzeciej pogoniłem dzieciaki do kąpania i do łóżek. Mamy zasadę, że w weekend ...

  • Mogło być i tak - Epilog

    Paweł, któremu do odbycia służby zasadniczej pozostało ponad rok czasu, odbył ją prawie do końca, pomimo że dowódca jednostki mógł mu ją znacznie skrócić w formie ...

  • Moja córka z moim synem

    O 3 w nocy wróciłem od kolegi. Była niezła popijawa. Po ciężkim tygodniu pracy należy się człowiekowi odrobina relaksu w towarzystwie kolegów i alkoholu. Była noc z ...