Erotyczne - str 3

  • Braterstwo cz. 3

    Rankiem żartom nie było końca. Zauważyłem, że Ada, która wcześniej nie tolerowała humoru związanego z seksem, teraz sama pozwalała sobie na przeróżne dwuznaczności ...

  • Dildo - Epilog

    EPILOG Resztę nocy spędziliśmy na dzikim seksie. Nicole okazała mi trochę litości i pozwoliła mi na kilka godzin snu, ale przez większość czasu strzelałem pustymi ...

  • Braterstwo cz. 4

    - Kiedy nam powiedzą? - zapytał Mark. - Nie wiem. To może potrwać nawet kilka godzin – odpowiedziała Mbu. - Może wcale nam nie powiedzą. Tylko przyjdą, nadzieją na ...

  • Druga czekoladka cz. 3

    Wspólne zamieszkanie z dwójką nastolatek, wbrew pozorom, stanowi spore wyzwanie dla kogoś, kto mieszkał dotychczas samotnie. Z trudem oswajałem się z sytuacją, że ...

  • Uroki szwagierki cz.3

    - Mam pomysł – szepnąłem do Dominiki, gdy zostaliśmy sami, bo Sara wyszła na chwilę do sąsiadki. Domi jak zwykle, gdy czuła się swobodnie nie założyła na siebie zbyt ...

  • Si ku ku si cz. 5

    - Macie mokro w majtkach? – zapytałam – Bo ja tak. - Jeszcze jak! – odpowiedziały chórem. Rzeczywiście - dostrzegłam ciemniejsze plamy na ich dresach. - Chodźmy do ...

  • Druga czekoladka cz. 9

    Zalecenia Marty nie potraktowałem poważnie. Prawdę mówiąc, nawet nie miałem takiej możliwości. Małolaty były tak bardzo nakręcone na wspólne zabawy, że do piątku ...

  • Druga czekoladka cz. 5

    Każdy, kto rozpoczyna współżycie seksualne, jest tak zafascynowany jego urokami, że gdyby mógł, bzykałby się bez przerwy. I nie ma tu znaczenia, czy jesteś chłopakiem ...

  • Rodzinnie II

    Obudził mnie pulsujący ból w głowie - zapewne wynik wypitego wieczorem wina, czułem się nieco zdezorientowany, alkohol zdaje się nadal krążył w moim organizmie ...

  • Wycieczka do Hiszpanii

    Mam dość!!! Nie będzie już uczuć, okazywania miłości i sentymentów. Nie zostało to docenione. Chcieli bym została wyrachowaną suką? Nie ma sprawy. Teraz tak będzie ...

  • Iza cz. 8

    Edukację braciszka zamierzałam zakończyć jeszcze tego dnia. Dlatego po śniadaniu, kiedy rodzice wyszli na plażę, poprosiłam Olę, żeby do obiadu zorganizowała sobie ...

  • Przypadek Michała cz.XXIII

    **** Takie wiadomości w telefonie jak ta, która się właśnie wyświetliła pompowały moją męską próżności do rozmiarów zeppelina. "Jutro wylatujemy z rodzicami, ale ...

  • Si ku ku si cz. 7

    Przecięłam, choć byłam na siebie wściekła, że nie potrafię stanowczo odmówić udziału w takim szaleństwie. Monika ubrała t-shirta i świeże bawełniane majteczki ...

  • Braterstwo cz. 6

    Umyliśmy się w strumieniu kolejny raz. Później wyczerpani nocnym biegiem, tańcami i brataniem, zasnęliśmy w cieniu chaty. Gdy się obudziłem, był już wieczór ...