Erotyczne - str 4

  • Zakład z siostrą cz.3

    Trzymałem ją na rękach i z uśmiechem patrzyłem jej w oczy. Ona była zaskoczona sytuacją i chciała się wymigać. - Nie prawda, przecież ich nie widziałeś. Były ...

  • Braterstwo cz. 6

    Umyliśmy się w strumieniu kolejny raz. Później wyczerpani nocnym biegiem, tańcami i brataniem, zasnęliśmy w cieniu chaty. Gdy się obudziłem, był już wieczór ...

  • Przygoda życia (I)

    Cześć. Chciałbym opowiedzieć Wam tytułową przygodę mojego życia. Historię romansu pięknej dojrzałej kobiety i młodego mężczyzny. Jestem prawnikiem w dużym mieście ...

  • Ośrodek wczasowy – Dzień drugi

    Rozpoczął się jak poprzednie. Podczas wykonywania obowiązków myślałem o wczorajszym wieczorze i o tym, że rozeszliśmy się bez słowa, a co gorsze nie umówiliśmy ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXVI)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta pierwsza

    Po wymianie słodkich słów i zapewnień o wzajemnych uczuciach, mama odwróciła się tyłem i przyciągnęła mnie do siebie, na łyżeczkę. Sięgnęła ręką do kutasa i ...

  • Rodzinnie V

    Bliźniaki wyjechały do dziadków pomóc w pracach wokół domu, wrócić miały dopiero następnego dnia po śniadaniu Usłyszałem łoskot zbyt otwieranych drzwi, to mam ...

  • Druga czekoladka cz. 1

    Martę znałem niemal od dziecka. Mieszkaliśmy na tym samym osiedlu, wybudowanym w czasach późnego Gierka, gdzie wszystkie domy były niemal jednakowymi kostkami – taki ...

  • Mama Policjantka S02E09

    Był czwartek, a na zegarze dochodziła 23. Jarek wstał z łóżka i niespiesznie zaczął zakładać bokserki, następnie swoje szare materiałowe spodnie, zapiął rozporek i ...

  • Zbiorowy gwałt na nastoletniej Laurze

    Ostrzegam, że tekst zawiera treści wulgarne oraz brutalne. Tytuł wyraźnie zapowiada o czym jest to opowiadanie, wiec jeśli czujesz, ze nie jest ono w Twoim typie; nie ...

  • Przypadek Michała cz.XXXIII

    ***** Moim aniołem stróżem okazał się Janek. Kumpel z dzieciństwa, który obecnie znajdował się sojuszu z Kornelią wyciągnął mnie z piekła. Być może wyolbrzymiałem ...

  • Si ku ku si cz. 6

    Nie mogłam przestać myśleć o tym, co się przed chwilą stało. Gdyby nie to, że nagą widział mnie wujek, wcale bym się nie przejmowała. Przecież mamcia już wie, że ...

  • Mama Policjantka S02E13

    Hej! Wracam do was po bardzo długiej przerwie, jak na razie tylko z jednym epizodem, ale pamiętajcie że jeszcze tej serii nie zakończyłam, i mam dalsze pomysły ;) Dziękuje ...

  • Rodzinnie X

    Kolejny lipcowy wieczór spędzałem samotnie w domu, nie chciało mi się nigdzie wychodzić. Bliźniaki wyskoczyły na jakąś imprezę nad jeziorem, ojciec wyjechał służbowo ...