Erotyczne - str 2

  • Braterstwo cz. 2

    Mark pochodził z Utrechtu, pracował w biurze projektującym łodzie żaglowe i bywał w Hadze służbowo. Tam w barze poznał Mbu – długonogą kelnerkę, której uroda ...

  • Braterstwo cz. 7

    Kiedy wyszliśmy z gąszczu i wróciliśmy do Mbu, jej piersi jeszcze falowały przyspieszonym oddechem. Zaciskała mocno uda po przeżytym orgazmie, trzymając wciąż dłoń na ...

  • Rodzinnie I

    Moja rodzina jest popieprzona – to pewne, ale szczerze mówiąc nie zamieniłbym jej na żadną inną. Moi rodzice są właścicielami sieci klubów nocnych. Żyjemy w piątkę ...

  • Si ku ku si cz. 2

    Poza moimi zabawami z wibratorem, tydzień minął bez większych sensacji, lecz któregoś wieczoru, kiedy szykowałam się do wyjścia, mamcia chwyciła mnie za łokieć i ...

  • Si ku ku si cz. 3

    - No ładnie! Nie spodziewałam się, że moja stateczna mamusia, jest aż tak wyuzdaną, perwersyjną lafiryndą – powiedziałam ze śmiechem i znów rzuciłam się do ...

  • Si ku ku si cz. 8

    Życząc wszystkim Wesołych Świąt, zamieszczam tę część, jako prezent pod choinkę, ale jeśli jesteś już po spowiedzi, to lepiej nie czytaj :) Na początku podróży ...

  • Zniewolenie. Matka i syn.

    Opowiadanie na motywach komiksu hentai o tytule: "The captive of mother and the son” /"Enslaved mother and son” z serii Fuusen Club. Pozwoliłem sobie jednak na wiele zmian ...

  • Mama Policjantka S02E12

    Przerwa świąteczna, a w raz z nią udało się znaleźć czas na napisanie czegoś nowego, oddaje w wasze ręce najdłuższy jak dotąd epizod. Tak więc miłego czytania i ...

  • Mamo, kocham Cię. cz. 7

    Po czym zamknęła wszystkie drzwi, nie miałem zamiaru uciekać ale z jej oczu aż wylewało się pożądanie, tak że mógł być to nawet gwałt. Zaczęła coraz mocniej ...

  • Dex (I)

    Tytuł oryginału: „Sleepwalking Mom” Autor oryginału: BigZeke13 Korekta: SugoEre, KawaiiBoy007, TakiJeden Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc ...

  • Si ku ku si cz. 4

    - Chcesz to poczuć? - zapytałam. - Chcę! Plis! Zrób to! - wyszeptała z entuzjazmem, spoglądając mi głęboko w oczy. Z radością popuściłam. Sikałam seriami ...

  • Magda i synowie cz5

    Rano po przebudzeniu zalała mnie lawina myśli na temat tego, co się wydarzyło wczoraj w nocy. Gdy wygasło podniecenie do głosu doszła moja racjonalna część. Co będzie ...

  • Braterstwo cz. 8

    Spałem twardo i długo. Kiedy się przebudziłem, zobaczyłem jak Sami z Adą krzątają się przy ognisku, piekąc cienkie placki na rozgrzanej blasze. Stojący przy nich Bale ...

  • Ciocia Dominika - Zjazd rodzinny

    Był sierpniowy, ciepły wieczór. Mazury, ośrodek wypoczynkowy nad jednym z tamtejszych jezior. Zjazd rodzinny. Znowu. Jak co roku. Kompletnie nie miałam ochoty tam być, ale ...