Erotyczne - str 6

  • Przypadek Michała cz.XXVIII

    Każdy z nas spotyka na swojej drodze ludzi, o których istnieniu wolelibyśmy nie wiedzieć. Takich, na widok, których flaki się wywracają w brzuchu, a na usta cisną niezbyt ...

  • Wszystko zostało w rodzinie

    Lato to piękna pora roku. Wiele osób lubi je za to, że rozgrzane słońcem dziewczyny chodzą wtedy bardzo kuso ubrane i jest sobie na co popatrzeć. Ja jednak pod tym ...

  • Moja córka z moim synem

    O 3 w nocy wróciłem od kolegi. Była niezła popijawa. Po ciężkim tygodniu pracy należy się człowiekowi odrobina relaksu w towarzystwie kolegów i alkoholu. Była noc z ...

  • Uroki szwagierki cz. 4

    Była prawie czwarta rano, gdy zmęczony wróciłem do domu po dziewięciu godzinach służby. Nie chciało mi się jeść, ani oglądać telewizji. Właściwie nie chciało mi ...

  • Bez wyjścia (10) - Las cz.6 - Noc Kupały

    Wojtek zaczął mówić przyciszonym głosem, na szczęscie lekki wiatr wiał w moim kierunku. Jakieś 15 lat temu jedna z naszych dziewczyn zakochała się w takim gołodupcu z ...

  • Łamigłówka boga Enki (XIX)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Iza cz. 5

    Ola podczas kolacji wyraźnie unikała Piotrka. Widać było po jej zachowaniu, że strasznie się wstydzi. Zaczęłam się zastanawiać, czy przypadkiem się w nim nie ...

  • Dildo cz. 19

    Podczas gdy nasze wspólne życie przybrało nieoczekiwany obrót, nadal wykonywaliśmy wszystkie rzeczy, które normalnie robiliśmy. Nicole chodziła do szkoły, a ja do pracy ...

  • Siostrzane słabości cz.8

    Pierwsze analne doświadczenia w życiu mieli już za sobą i mimo nieudanej próby pójścia na całość obydwoje wiedzieli, że na tym nie poprzestaną. Jedyną negatywną ...

  • Wczasy we trójkę cz. VIII

    Słońce znów nie pozwoliło mi pospać dłużej. Leżałem jednak nadal, wspominając wczorajszy dzień. Tyle się wydarzyło....podwójne pieszczoty rano z Martą, sex na ...

  • Przygody mężatki

    Siedziałam przy kawiarnianym stoliku wpatrzona w stygnącą w filiżance kawę. Do odjazdu pociągu miałam jeszcze całą godzinę i nudziło mi się strasznie. Mogłam, co ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Wakacje u Cioci na wsi

    Znalezione w sieci, autor wojec pt "Lato u Cioci Krzysi"; nie wiem czy tu było i ktoś już je czytał. Ci, którzy nie czytali będą mieli ciekawą lekturę ...

  • Zdolny uczeń

    Słońce stało wysoko na niebie. Powietrze, aż drgało od spływającego na ziemię gorąca. Daniel szedł przez świeżo skoszoną łąkę, upajając się tym jedynym na ...