Erotyczne - str 9

  • Łamigłówka boga Enki (XXIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Ciekawe momenty z synem i upokarzanie męża

    Witajcie serdecznie. Zanim zaczniecie czytać musicie wiedzieć coś istotnego. Opowiadanie zawiera dla niektórych serio niestosowne momenty, mam nadzieje że nie skreślicie ...

  • Eeeech!

    Pracuję w niedużej firmie. Zazwyczaj na jej terenie nie przebywa więcej niż 10 osób. Kiedy pracownicy rozjadą się do klientów, zostaję w towarzystwie najwyżej 3-4. A ...

  • Iza cz. 2

    Dziwne sny miałam tej nocy. I nie wiem, czy była to wina nowego miejsca, czy nadmiaru wrażeń w ciągu dnia i wieczoru. Raczej to drugie, bo sny były przepojone erotyzmem ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. dwudziesta

    Basia, po pokazie sikania, jakim mnie uraczyła, podobnie jak Zosia, nie zamierzała na tym poprzestać. Wyglądało na to, że wszyscy się nawzajem nakręciliśmy seksualnie i ...

  • Magda i synowie

    1. Cześć mam na imię Magda. Gdy byłam nastolatką zapisywałam w pamiętniku wszystko, co mi się przydarzyło. Pamiętam, że zawsze pozwalało mi to uspokoić swoje ...

  • Przypadek Michała cz.XXV

    **** Druga przerwa międzylekcyjna w Nowym Roku. Wszyscy myślami są jeszcze przy Sylwestrze, a może świętach Bożego Narodzenia. Najbardziej prawdopodobne, że tkwią w ...

  • Impreza rodzinna

    A właściwie to organizowane przez rodziców. Z wiadomych względów i ta bardziej rozrywkowa część rodzinki na nich przebywa. A ze są suto zakrapiane alkoholem .. . sami ...

  • Łamigłówka boga Enki (XV)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Iza cz. 6

    Rano, wstałam wcześnie, wypoczęta i rześka jak skowronek. Nie chcąc nikogo obudzić, wzięłam swojego laptopa do łóżka i zagłębiłam się w lekturę artykułów ...

  • Historia Inkuba

    Kora siedziała na ławeczce w samym centrum galerii handlowej. Ludzie opływali ją z obu stron rwącym, szemrzącym strumieniem, a ona im się przypatrywała. Miała cichą ...

  • Żona i ja - przygoda cd.12

    Wyjazd II – ostatnie dni turnusu cd9 Po szaleństwach na spotkaniu wróciłem do domu, zwolniłem Olkę z pilnowania dzieci i pogoniłem je do spania – w końcu jutro do ...

  • Rodzinnie VI

    Podczas ferii szkolnych wybraliśmy się całą rodziną na kilka dni do Białki Tatrzańskiej na narty. Rodzice zarezerwowali trzy pokoje - dla siebie, dla mnie i Pawła, trzeci ...