Erotyczne - str 12

  • Łamigłówka boga Enki (XVI)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Uczynny sąsiad

    Mieszkał w sąsiednim bloku, spotykaliśmy się czasem odprowadzając dzieci do szkoły. Daleko nie było, ale dwie ruchliwe ulice po drodze więc dopóki moja Alicja była mała ...

  • Alan S. - cz. V

    Alan też poczuł niesamowitą ulgę. Ustąpił też ból z jąder. Przez chwilę oboje dyszeli głośno, wymordowani, ale szczęśliwi i odprężeni. Kutas Alana dość mocno ...

  • Rodzinnie VIII

    Kiedy Ania dowiedziała się, że wybieramy się na termy zdecydowała, że idzie z nami. Rodzice nie byli jakoś specjalnie zmartwieni, że dziś do nich nie dołączymy ...

  • Nocka z siostrą

    Historia oparta na faktach. Wyjechaliśmy z domu po 14 i baliśmy się, że możemy nie zdążyć. Ślub w kościele zaczynał się o 18, a czekały nas 3 godziny drogi i jeszcze ...

  • Łamigłówka boga Enki (XII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Wszystkie jej tajemnice

    Jak odkryłem drugą twarz mojej żony? A jak się odkrywa takie rzeczy, jeśli nie zupełnym przypadkiem. Tak właśnie było i ze mnie. Tego dnia wróciłem do domu zmęczony do ...

  • Łamigłówka boga Enki (II)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...

  • Wczasy we trójkę cz. IV

    Niestety, pech mnie nie opuszczał. Kąpiąc się, w wyobraźni pieściłem żonę. Zaczynałem od jej sterczących zawadiacko cycuszków, schodziłem niżej, wpijałem się ...

  • Wczasy we trójkę

    Od zawsze kręciła mnie siostra mej żonki. Miała większe piersi, które mnie mocno rajcowały. Rok po ślubie wybraliśmy się w dwie pary na wakacje nad morze. Ja z żoną i ...

  • Kobieta w czerwieni

    Włożył do ust papierosa, oparł się o barierkę i zamknął oczy. Myślał o niej. Stała się jego uzależnieniem. Słodką chwilą rozkoszy, która zmieniła jego życie ...

  • Dildo cz. 16

    - Mmmm. – jęknęła i zaczęła poruszać głową do przodu i do tyłu. To było kurewsko szalone. To się nie mogło dziać! Pozwalałem mojej córce ssać mojego kutasa ...

  • Przypadek Michała cz.XVII

    **** Śnieg, który spadł pierwszy raz w tym sezonie zaskoczył wszystkich. Nie tylko drogowców. I chociaż ostatnimi latami biały puch nie rozpieszcza swoich amatorów, to ...

  • Mama Policjantka S02E10

    Przepraszam was, że tak długo musieliście czekać na nową część, ale nie bardzo miałam czas i wene na pisanie. Dziękuje też za wszystkie lajki i komentarze jesteście ...