Erotyczne - str 11

  • Przypadek Michała cz.XVIII

    **** Jeszcze chyba nie umarłem, pomyślałem, wynurzając się z otchłani. Nie kojarzyłem żadnych tuneli, świateł ani nobliwego starca z kluczami. Z drugiej strony skąd we ...

  • Wszystko zostanie w rodzinie, część dwunasta.

    Moje małe pomalowane bezbarwnym lakierem palce za nic w świecie nie mogły zapiąć kilku guzików mojej bluzeczki. Sama nie wiedziałam czy to przez zdenerwowanie, wstyd czy ...

  • Ciocia Dominika 2 - Sexting i szantaż

    Dopiero kiedy przekroczyłam próg swojego mieszkania w Warszawie i usiadłam na kanapie dotarło do mnie co się tak naprawdę stało. Przez resztę zjazdu nie rozmawialiśmy z ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. czternasta

    Usiedliśmy w końcu wszyscy przy stole. Po jednej stronie dziadek wraz z nie odstępującą go nawet na moment Zosią, a my z Elą po drugiej. Zerknąłem w stronę siostry i ...

  • Rodzinnie IV

    Kilka razy w roku nasi rodzice wyjeżdżali służbowo na kilka dni. Kolejny taki wyjazd wypadł pod koniec czerwca. To były ostatnie dni szkoły - ten czas gdy oceny już ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. piętnasta

    Weszliśmy do pokoju sypialnego Eli. Zosia nadal była rozstrojona i nieswoja. - To, co? Idziecie do siebie na drugie piętro, czy zostajecie tutaj ze mną? Ela, nieświadomie ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - cz. trzydziesta szósta

    Kiedy opadło z nas napięcie, a nasze oddechy znormalniały, oboje z mamą uznaliśmy, że czas na kąpiel, aby usunąć ślady odbytego seksu i odświeżyć nasze spocone ...

  • Łamigłówka boga Enki (VIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Małolaty i dildo –wyzwanie pierwsze

    Jesteśmy obie dobrymi psiapsiółkami od czasów gdy zaczęłyśmy naukę w tym samym gimnazjum. W szkole sporo czasu ze sobą i poza nią. Wspólne tematy jednym z nich był ...

  • Wczasy we trójkę cz. VI

    Gośka wróciła pół godziny później. Uśmiechnięta od progu zawołała: - Ej śpiochy, śpiochy? Nie szkoda Wam czasu tak gnić w wyrze? Piękna pogoda, super atrakcje na ...

  • Arielka cz 3

    Pożegnanie się z nią wymagało wiele samozaparcia i wspięcia się na wyżyny aktorstwa. Weszliśmy do pokoju w którym oprócz gazowego pieca centralnego ogrzewania była ...

  • Przypadek Michała cz.XXXII

    ***** Tydzień z okładem po tym jak pierwszy raz zaliczyłem Annę, wypadały jej urodziny. Biorąc pod uwagę, co się zadziało, było jasne, że tego dnia będę musiał ...

  • Łamigłówka boga Enki (XVI)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Uczynny sąsiad

    Mieszkał w sąsiednim bloku, spotykaliśmy się czasem odprowadzając dzieci do szkoły. Daleko nie było, ale dwie ruchliwe ulice po drodze więc dopóki moja Alicja była mała ...