Erotyczne - str 10

  • Życiowa układanka, część dwunasta,

    Życiowa układanka, część dwunasta. #mąż, #żona, #szantaż, #zdrada, #mediacje, #pieniądze, #ugoda Poniedziałek, 4 Czerwiec 2018, wcześnie rano Monika prawie w ogóle ...

  • Wczasy we trójkę cz. V

    Powoli podszedłem do drzwi łazienki, które o dziwo, pozostały niedomknięte... - Znowu prowokuje – pomyślałem – tylko co dalej? Przysunąłem się bliżej uchylonych ...

  • Rocznica Ślubu Rodziców: Bratowa

    Przygoda, która mi się przytrafiła nastąpiła niecałe 7 lat temu, czyli kiedy przeżywałam 22 rok życia i w zależności od okazji trwa ona można stwierdzić, że do ...

  • Życiowa układanka, część pierwsza

    #żona, #mąż, #oralny, #wspomnienia, #pierwszy raz, #tajemnica Komentarz od Autora: Przedstawiam wam pierwszą część perypetii Moniki i jej męża Piotra. W kolejnych ...

  • Bez wyjścia (11) - Domek nad jeziorem cz. 6 - Epilog

    Rano obudziłem się kiedy wchodziła pod naszą kołdrę, potargana, rozgrzana i z zaczerwionymi policzkami. Pomacałem jej cipkę. Definitywnie więcej niż zwykłe soczki ...

  • Dildo cz. 10

    - Och, tatusiu, rób tak dalej! – szepnęła z ustami przyciśniętymi do moich. - Tak, głębiej! Całowaliśmy się jak zakochani. Czułem każdy zarys jej śliskich ścianek ...

  • Rodzinnie VII

    Obudziłem się ok. 8 rano na łóżku Pawła, spał nagi na plecach a na jego brzuchu widać było zaschnięte plamy naszej spermy. Strasznie chciało mi się pić, więc ...

  • Przypadek Michała cz.XXXV

    Bitewny kurz po aferze z Banasiem opadał coraz bardziej. Życie nie znosi próżni, więc w powietrzu uniosły się inne syfy. Inflacje, kryzysy, ujawniano nowe przekręty ...

  • Nasze pierwsze razy - Parapetówka - cz IV - deal

    Kiedy doszliśmy było koło 4:00. Spodziewaliśmy się że wszyscy będą spać snem sprawiedliwych po takiej libacji. Dlatego z pewnym zdziwieniem zobaczyliśmy że w kuchni ...

  • Czy to jest miłość, czy to jest kochanie? - Prolog

    Miałem dwanaście lat, a moja siostra Zosia dziewięć, kiedy odszedł od nas nasz tata, a właściwie to został wyrzucony z domu przez naszą mamę Alicję. Mieszkaliśmy w ...

  • Ośrodek wczasowy – Dzień czwarty

    Kolejny cudowny dzień, gdyby nie te obowiązki tylko być jako pensjonariusz. No ale nie ma co narzekać bo bym tylko wydawał kasę, a tak przyjemne z pożytecznym. Dzisiejsze ...

  • Dildo cz. 15

    Obudził mnie dźwięk budzika. Minęła dłuższa chwila, zanim zorientowałem się gdzie jestem. Nigdy wcześniej, nie spędziłem nocy w łóżku mojej córki. Nicole leżała ...

  • Olivia, Victoria II - cz. I

    W ramach wstępu; Szanowne Czytelniczki! Szanowni Czytelnicy! Pierwszy cykl opowiadań Olivia, Victoria zakończył się ślubem cywilnym Victorii i Roberta oraz ich wyjazdem, a ...