Życie a teatr.
Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ...
Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ...
Jest noc, śpimy oboje nago. Gdy wydaje mi się że śpisz głęboko, zaczynam przywiązywać cię do łóżka. Chwytam twoją rękę, przywiązuję do niej linę. Jestem ...
Zbliżała się sobota i impreza za miastem na którą miałam iść z moim chłopakiem Danielem. Byliśmy ze sobą już prawie rok i układało nam się całkiem dobrze. Już od ...
Oglądamy film. Twoja obecność, każdy twój dotyk, każde zetknięcie naszych ust niesamowicie mnie podniecają. Z każdą chwilą jestem coraz bardziej mokra. Tak właśnie na ...
Obudziłam się zalana potem, rozejrzałam się po mieszkaniu, uświadamiając sobie, że śmierć Damiana była zwykłym snem, koszmarem z którego udało mi się obudzić ...
Rozdział 9: Wyznanie Jesteśmy w miejscu, które nikomu nie kojarzy się dobrze. Otacza nas duża, otwarta przestrzeń. Nie ma tu żadnych budynków, ale można dostrzec setki ...
To moje pierwsze opowiadanie. Proszę o opinie. Takie opowiadania piszemy sobie z partnerem praktycznie codziennie. Postanowiłam jednak się nimi podzielić :) Miłego czytania ...
Patrzę w obiektyw aparatu i nagle widać błysk fleszu. Kolejna chwila uwieczniona na zdjęciu. Stoimy na kamiennym moście. Po drugiej stronie stoi stary ceglany domek ...
Rok temu ja i moja rodzina pojechaliśmy na ferie na narty do Austrii. Zatrzymaliśmy się w małym austriackim miasteczku, w którym było niewiele więcej niż hotele i wyciągi ...
Dawno, dawno temu był książę, który nazywał się John. W ogromnym zamku mieszkał razem z ojcem i młodszym bratem - Samem. John był bardzo nieśmiałą osobą. Jako ...
Pewnego dnia, dwie nastolatki - 16-letnia Annie i 17-letnia Wendy spotkały się w domu Wendy. Chciały porozmawiać i poplotkować o ostatnich wydarzeniach w ich liceum ...
Droga z Londynu dluzyla się niemilosiernie. Mialem zaproszenie do rezydencji podmiejskiej, a tymczasem jechalem już dobre trzy godziny. Posiadlosci pana Richardsona wciaz nie ...
Stałem przed wielkim lustrem, z pięknym zdobieniami w motywie roślinnym. Przy jego nodze znajdowała się winorośl, która pięła się do góry. Wpatrywałem się w swoje ...
Wtedy były moje piętnaste urodziny. Byłam prawie dorosła, nie? Ale, zacznę od początku. Wychowałam się w bardzo dziwnym otoczeniu. Moja matka, była zdrowo kopniętą ...