1# Sprzedana przez prześladowcę opętanego miłością
Rose stała skoncentrowana przed wiszącym łazienkowym lustrem rozczesując swe blond włosy sięgające aż do bardzo krągłego biustu jak na 17 latkę. Nie jeden mężczyzna ...
Rose stała skoncentrowana przed wiszącym łazienkowym lustrem rozczesując swe blond włosy sięgające aż do bardzo krągłego biustu jak na 17 latkę. Nie jeden mężczyzna ...
Żyję, aby się wzbogacić - wzbogacam się, aby żyć Życie w krąg się toczy, a my biegniemy mając zaślepione pieniędzmi oczy. Osoby pesymistyczne nie czują ślepoty, bo ...
"Dobrze ze juz wakacje"- pomyślałem otwierając rano oczy. Wczoraj miał miejsce koniec roku. Uczę się dobrze ale nie rewelacyjnie. Całe moje życie pochłania ...
Leżałam na Ziemii i zobaczyłam, że do żony Filipa zbiegli się ochroniarze. Dostała w ramie. Ochrona wyprowadzała ją a ja przyglądałam się temu siedząc na chłodnej ...
Pacta sunt servanda. Jeden z wielu powodów powstania tego felietonu. WOLNOŚĆ Zaczynam od wolności, bo to podstawa, tylko dzięki niej piszę ten felieton. Wolność słowa ...
Pod osłoną nocy grupa Wikingów, którymi dowodził Sigurd Ragnarson, wdarła się do niestrzeżonego przez nikogo zamku, pozbawiając życia nielicznych strażników ...
Gdy wchodzę do twojego mieszkania, jesteś już nagi. Uwielbiam, jak witasz mnie w ten sposób. Od razu poczułam przyjemną wilgoć pomiędzy nogami. Szybciutko i ja się ...
-I co.. Jak podoba Ci się konsola? -zapytała mama, gdy zeszłam się napić. - Jest świetna.. Naprawdę! Dziękuję! Przez chwilę myślałam czy nie podejść do niej i jej ...
Leokadia patrzyła za odchodzącą blondynką. Porównanie wyszło stanowczo na jej korzyść - tamta przeciętna dziewczyna nie dorastała jej do pięt. I nie potrafiła walczyć ...
Siedzieliśmy przed kominkiem, graliśmy w szachy, piliśmy czerwone wino. Było dobre, miało słodki smak.. -Uwielbiam cię dotykać, w tym świetle wyglądasz wspaniale ...
Mieszkanie na Mazurach ma wiele zalet, ale ma też swoje wady. Rodzina i znajomi często chcą skorzystać z mojego domu jak z darmowego noclegu na urlopie. Generalnie jest to ...
Wziąłeś mnie na ręce. Objęłam nogami twoje biodra. Od samego początku pragnęłam poczuć cię w sobie. Twój mały był we mnie, a raczej jego główka, ale i to sprawiło ...
Kilka lat opiekowałem się starszymi ludźmi, pracuję z nimi już jakieś siedem czy osiem lat. Praca z nimi zawszę wydawała mi się bardzo ciekawym zajęciem, mimo tego że ...
Kiedy miałem 16 lat, do sąsiedniego budynku przeprowadziła się młoda dziewczyna, na oko 22, może 23 lata. Z miejsca mi się spodobała, ze względu na uderzające ...