Opowiadania - str 256

Czytaj autorskie teksty
  • Wierszyki pisane uczuciami vol. 2

    Kartka Ołówek do ręki wezmę. Zasłony gwałtownie rozsunę. Światło ochoczo wpadnie. Kartkę ze sobą wezmę i usiądę. Zamknę oczy i nostalgii jeszcze trochę zaczerpnę ...

  • Z zapisków N.

    Z dedykacją… myślę, że wiesz dla kogo. ♠ ♠ ♠ Budzi mnie krzyk o minione. Budzi mnie biały puch w towarzystwie krwistej cieczy. Budzą mnie dwa bezbronnie wierzgające ...

  • Pokochaj, zanim odejdę. CZ.VIII- Ostatnia

    Stałam przed lustrem w moim pokoju, podziwiając cuda, które może sprawić profesjonalna fryzjerka, makijażystka i nowa sukienka. Wyglądałam naprawdę pięknie. Moje włosy ...

  • Nie z tego świata.

    Pukała do drzwi. Nikt nie otworzył. W głowie szumiały same złe myśli. Pchnęła drzwi, które otworzyły się skrzypiąc. Weszła do środka pełna obaw. - Halo?! Jest tu ...

  • Czy to może się udać? - Rozdział 13 (ostatni)

    -POUL- Gdy moja siostra wróciła do domu miała ze sobą jakąś wielką kopertę. Powiedziała, że Letti poprosiła ją aby mi to przekazała. Czym prędzej odpakowałem ...

  • ~Ona~

    Przypływ adrenaliny. Wkurwienie, które siedzi w Tobie osiąga maksimum. Zaraz spłoniesz. W jednej ręce trzymasz butelkę piwa a w drugiej papierosa. Znajomy widok ...

  • Status zw

    "zw" Jeden skrót. Zaraz wrócę, to jedno z twoich największych kłamstw. Samotnie wpatrywałam się w ekran, a ciemność panowała. Czekałam, czekałam i ...

  • A już myślałam 6

    Całowaliśmy się z pasją. Dłonie błądziły po rozgrzanych ciałach. Kacper przesuwał dłonią po moim kroczu. Chyba wyczuł gorąco, jakie biło z mojego wnętrza ...

  • Listy do ... - cz. 5

    Wiesz przecież jak lubię stare drzewa. Urzekł mnie ten czereśniowy stary sad, który wynalazłaś tak niedaleko naszego domu. Zakochałem się w nim. Wczesną wiosną gdy ...

  • Gasnący płomień czasu cz. 3(ostatnia)

    Takich słów się nie spodziewałem, do tego kobieta mówiąc to zmarszczyła brwi o uśmiechnęła się krzywo. Poczułem chłód bijący z jej oczu, ten wzrok przeszył mnie ...

  • Za mało cz.I - Przed

    -Kocham cię-głosił ruch moich warg. Byłam pewna, że Mia zrozumiała co miałam na myśli. -Ja ciebie też-po tych słowach puściła mi oko. Naprawdę uwielbiałam ją za to ...

  • New Sąsiad

    Kolejną godzinę siedzę kończąc przygotowywać prezentację na jutrzejsze spotkanie. Za oknem dawno zrobiło się ciemno, cieple letnie powietrze wypełnia cały pokój. Moją ...

  • Judyta - (nie)grzeczna harcereczka cz.2

    Z uśmiechem wlazł na chama do namiotu i patrzył na wspaniałe piersi Judyty. Wielokrotnie przez ostatnie lata zdarzało się, że posuwaliśmy wspólnie co bardziej chętne ...

  • Kontrola policyjna

    Wracałam do domu już mocno spóźniona. Opiekunka do dziecka kończyła swoją zmianę za 10 minut, a ostatnio często musiała zostawać po godzinach. Nagle w lusterku ...