Opowiadania - str 255

Czytaj autorskie teksty
  • Wróć~

    Najpierw ta nutka: https://www.youtube.com/watch?v=0ddryvNbeAo&list=PLNHahAxuTHTEwjNLYldIVE0FThwazBB-k&index=22 Mówią, że pożegnania są najgorsze. Nieprawda. Wiesz ...

  • W niewłaściwym czasie

    Znowu jest chory. Nie chciała się tak martwić, ale nie mogła powstrzymać niepokoju płynącego przez jej żyły, gdy patrzyła na puste miejsce w ławce obok. Ich wspólni ...

  • Wdowiec - Prolog

    - Witam Pana tu młodszy aspirant M. czy mógłby Pan przyjechać do Szpitala wojewódzkiego, Pana żona i córka miały wypadek. - ten telefon zastał mnie w biurze gdy ...

  • Los szczęścia

    3 kwietnia, na Wielkanoc przyjechała do nas z Krakowa Majka, moja siostra. Oczywiście święta zawsze spędzamy razem i w miłej atmosferze, jednak w tym roku było inaczej ...

  • Starszy sąsiad 1

    Był długi zimny wieczór, leżałam w łóżku z ogromną ochotą na seks, na sobie miałam jedynie krótkie szorty i luźniejszą bluzkę, a pod spodem nic, ani stanika, ani ...

  • Żegnaj~

    Kłamstwa gubią. Ślepa uliczka a potem ściany, które kurczą się i zgniatają Cię, jak orzecha włoskiego. Jesteś jedynie roślinką. Okręcasz je sobie wokół szyi ...

  • Truskawki [cz.14]

    – Soniu, przepraszam, że dopiero teraz oddzwaniam – powiedziała – słuchaj, zaraz ci wszystko opowiem, dobra? – Sis... – odparłam, nie wiedząc co o tej sytuacji ...

  • Okrutny los.

    Kolejne dni w szpitalu mijały monotonnie. Codzienne wizyty tych samych ludzi. Najbliższych. Ich udręczone spojrzenia mówiły wszystko – już nie mieli siły tu przychodzić ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 17

    Czas płynie o wiele szybciej, gdy staramy się zająć go jakimiś czynnościami. Nieustannie próbowałam zająć swoje myśli, żeby nie myśleć o Michale. Zwłaszcza, że ...

  • LOTR: Czas orków, cz. 1

    Część Pierwsza: Powstanie i Upadek. Rozdział Pierwszy: Powstanie Życie nigdy nie faworyzowało Azoga. Urodził się jako syn pomniejszego wodza, którego szalone ...

  • Pomóż mi zapomnieć. cz.IV

    Odwróciłam się i ujrzałam oczywiście Damiana. -Eee może mnie puścić ? -zapytałam lekko zirytowana. -Nie. -Dlaczego ? -A czemu miałbym puścić tak piękną dziewczynę ...

  • Fuck IT rozdział 2

    Oczami Luke'a Ziewnąłem kilkakrotnie, po czym uniosłem się na łokciach do góry i rozejrzałem pobieżnie dookoła. Byłem zmęczony, poza tym w głowie wciąż ...

  • Czego potrzebuję w miłości... ? I

    Jestem Anabeth. Mam 15 lat, ale nie jestem zwykłą 15- latką. Nie żyje, jak inne nastolatki - mam swój odmienny świat. Książki wyrywają mnie od rzeczywistości i ...

  • Tajemniczy wakacyjny chłopak

    Były wakacje, dokładniej środek lipca. Już za 3 miesiące miałam skończyć 17 lat, choć czułam się na trochę starszą. Jechałam właśnie samochodem z moją najlepszą ...