Opowiadania - str 254

Czytaj autorskie teksty
  • Dom dla wyjątkowych chłopców IV

    Wielka aula w pałacu ośrodka była ogromna. Na ścianach, pokrytych piękną boazerią, wisiało kilka wielkoformatowych płócien. Sufit także zapierał dech w piersiach. Był ...

  • Nienawidzę lata

    Jest gorąco, nienawidzę lata... Wachlując się już nieaktualnym zeszytem do szkoły spoglądam w okno. Z czego oni się tak cieszą? Że można jajecznicę na betonie zrobić? ...

  • Ona i on jesienią.

    Ona i on jesienią Ona Jest południe, wrześniowe słońce przygrzewa lekko. Liście drzew mienią się czerwienią, złotem i zielenią, poruszane lekkim wiatrem szumią ...

  • Czy to ty?

    Wylegiwanie się jest dobrym sposobem na złamane serce. Tego dnia- kiedy wszystko się zaczęło- właśnie tak chciałam się kurować; łóżko, poduszka, trzydzieści stopni ...

  • Gra nie zawsze jest prosta

    Mam na imię Dominka, piszę to aby powód stanu w którym teraz się znajduję był wszytkim znany, lecz jest to dłuższa historia: To był smutny dzień. Dowiedziałam się ...

  • Opiekunka

    Miałem 16lat kiedy przeżyłem jedną z największych seksualnych przygód w moim życiu. Mimo, że początkowo wydawało mi się, że będzie to jeden z najgorszych tygodni ...

  • Wakacyjne wspomnienia II - Dunajec

    Kolejne wspomnienia do czytania przy porannej kaFFce: Dunajec a. Woda Nigdy nie baliśmy się wody. Mama pływała wspaniale, jeszcze w 2002 roku potrafiła swoją powolną, lecz ...

  • Czarna cz. II

    Uderzyłam z impetem o ziemie wzburzając dookoła siebie tumany piachu i błota. Powietrze z moich płuc uleciało bez śladu i teraz kuliłam się na ziemi próbując złapać ...

  • Dobry seks ♥

    Dobry seks, to nie tylko ten gorący i tak namiętny, że aż wijesz się z rozkoszy. Czasem warto jest oddać się delikatniejszym, romantycznym pieszczotom, które budują ...

  • Niewidzialne

    Rozgrzany asfalt parzy go w stopy. Rozgląda się w nadziei za wiatrem, ale jedyne, co w tej chwili drażni jego nozdrza, to rozczarowanie. Spocone czoło przyciąga tylko ...

  • Żegnaj Mamo

    Droga Mamo, na wstępie chciałabym Cię przeprosić, przeprosić za, to że się nie pożegnałam. Nie mając odwagi ostatni raz spojrzeć na twe czułe spojrzenie kierowane do ...

  • Kłótnia Czworga

    Mała sala, jeden stolik pośrodku pokoju siedzi przy nim na drewnianych twardych krzesłach czterech ludzi. Nazywają się Arid, Agito, Lee i Bezilon. Spoglądają na siebie ...

  • Tajemnice Diany cz4

    Byłam bardzo ciekawa jaką tajemnicę skrywa w sobie ten chłopak, dlaczego się tutaj znalazł? No nic, marne są szanse, abym się tego dowiedziała. -Diana, musisz być silna ...

  • Legenda miecza cz.1

    Saito szedł przez ciemny korytarz wypełniony zapachem zgnielizny i śmierci, lodowaty wiatr chłostał go po ciele przyprawiając o gęsią skórkę.Na końcu korytarza ...