Opowiadania - str 257

Czytaj autorskie teksty
  • Grzeczna dziewczynka cz.4

    Wojsko podobno uczy opanowania i silnej woli. Bruno był święcie przekonany, że się tego nauczył przez osiem lat służby, najpierw jako zwykły szeregowy, później szkoląc ...

  • niewolnica Erica 5

    Budzę się rano. Jest mi strasznie gorąco w plecy. Staram odsunąć się od źródła ciepła, ale silna ręka mi to uniemożliwia. Słyszę jak ktoś mamrocze przy moim uchu i ...

  • zaplątana hm ''miłość''

    Była postrzegana jako ta wesoła, ta co ciągle się śmieje zawsze dobry humor nigdy się nie obraża, gdy się z niej śmieją także się śmiała. Niestety były to tylko ...

  • Pamiętnik pisany przez Śmierć

    Z poważaniem, Śmierć, posiadająca wiele imion...Z góry proszę o stwierdzenie, czy dodałam to opowiadanie do odpowiedniej kategorii :D Pozdrawiam :) +Edytowałam tekst aby ...

  • Młodociany pracownik. cz.2

    Przez tydzień nie kontaktował się z Beatą, bał się spotkania z nią. Było mu wstyd przyjść do niej jak zwykle i rozmawiać jak zawsze. Starał się nie myśleć o tamtym ...

  • Szept

    Gdyby ktoś kiedy ktokolwiek spytał Arona lub Delię od kiedy kochają Isil, odpowiedzieliby, że od początku swojego już prawie dwudziestodwuletniego życia. Wielbili ją w ...

  • Summer- Wakacje cz.2

    Przyjechali po 5 godzinach... Oczywiście już im nie pasowało, że nie posprzątałam musiałam przez to oddać im mój telefon. Naprawdę chciałabym, żeby coś im się stało ...

  • Niekończące się uczucie...cz.1

    Pewnego lipcowego słonecznego dnia, Ola, Krystian i Mateusz jak co dzień wybrali się na boisko pograć w kosza.Podczas gry jak zawsze dużo się śmiali i wygłupili. Ale Oli ...

  • Przyjemny wieczór

    Jest wieczór. Jemy kolację, którą przygotowałeś. Jesteś jakiś cichy, zmieszany. -Co się stało?- Pytam Spojrzałeś na mnie i lekko się uśmiechnąłeś. Znam to, znam ...

  • Taniec miłości cz.10

    .Zaskoczyła mnie jego prośba. Kocham go od momentu gdy go zobaczyłam jak został pobity uświadomiłam sobie co do niego czuje. A teraz nie wiem co mam zrobić spojrzałam w ...

  • "Jestem depresją, która ma depresję."

    Miałam nie pisać w ogóle, ale napiszę o smutku który czuję i tym co mnie opętało. Jeśli komuś zależy się dowiedzieć chociaż po części - zapraszam do czytania (Nie ...

  • Wygrana na loterii 5

    Gdy dojechaliśmy do domu było po 16. Mieliśmy jeszcze tylko kilka godzin dla siebie, zanim odwiozę ją do domu, do syna aby mogła zakończyć ten weekend i wrócić do ...

  • Sexwycieczka z nauczycielką

    Sexwycieczka z nauczycielką Konkurs: Cała historia miała miejsce dzięki konkursowi organizowanemu w moim technikum. (Byłem wtedy uczniem 1 klasy technikum Informatycznego) ...

  • Potwory istnieją naprawdę

    W szafie było ciemno. Strasznie ciemno. Matka wepchnęła go tam, bo zrobił coś złego. Baaardzo złego. Przecież jest już dużym chłopcem, a duzi chłopcy nie rozbijają ...