Elizy świat- Nowy początek
Zajęło jej chwile zanim zorientowała co się dzieje i dlaczego. Stała tak w progu patrząc się to na transparent to na "ciocie“ to na tajemniczego nieznajomego ...
Zajęło jej chwile zanim zorientowała co się dzieje i dlaczego. Stała tak w progu patrząc się to na transparent to na "ciocie“ to na tajemniczego nieznajomego ...
Przemieszane prawdziwe i fałszywe wydarzenia. Dziękuję @Anemiczna za to, że dałaś mi wenę. ________________________ Stoi nade mną z rozczarowaniem i goryczą - ja nie ...
-Czekaj... Czy to naprawdę ona? - pyta Brunon. -Lizzy we własnej osobie - prycha Payton. -Spójrzcie na to z innej strony. Nasz mały Franlin w końcu kogoś zaliczy - mówi ...
W życiu warto mieć odwagę: Warto mówić “Dzień Dobry” obcym ludziom, warto zrobić sobie wstyd na oczach wszystkich ludzi, warto mieć przyjaciół i wrogów też warto ...
Czas do 30 grudnia zapełnialiśmy sobie przesączonymi erotyzmem smsami. Poznaliśmy swoje kolejne fantazje, niektóre tak "chore”, że nigdy nie podejrzewałbym o nie ...
Jesteśmy u ciebie, oglądamy sobie filmy. Nagle łapiesz mnie za rękę i mówisz: "Przejedźmy się gdzieś.” Patrzę na ciebie ze zdziwieniem i pytam: "Tak po ...
Byłam bardzo rozpalona bo wyjechałam na dwa dni i już od tego czasu chuja nie miałam. Wracałam do domu i właśnie wtedy motor stanął. A ja się na maszynie nie znam. Był ...
Strasznie gorąco dzisiaj! Upały utrzymują się od tygodnia. Mury domów są nagrzane, a powietrze ciężkie, bez najlżejszego podmuchu. Trudno wytrzymać w mieście ...
To był długi dzień. Zaczynało się ściemniać i to wcale nie przez późną porę. Zapowiadała się naprawdę duża ulewa. Właśnie wracałam do domu po tygodniu ...
Gdzie znowu jest mój walkman? Wściekły przetrząsnąłem cały pokój. Ostatnia szansa to poszukać go w pokoju Małej. Mała, czyli moja siedemnastoletnia siostrzyczka ...
Nazywam się Karolina i mam 16 lat. W ubiegłym roku w Czerwcu strasznie nudziłam się w domu i nie miałam co robić.. Postanowiłam więc pochodzić po internecie ...
Dorota 8 Piotrek powstrzymał wytrysk.Objął członka tuż pod główka nie pozwalając żeby sperma się wydostała.Nie chciał konczyć zbyt szybko zabawy, miał wrażenie że ...
I znów tu jestem. Obiecałem Wam nieco opowiedzieć o moim bracie. Okazało się, że jego los rzucił w zupełnie inny zakątek Polski. Znalazł dom w mieszkaniu pewnej pary ...
- To już nie jest to co na początku. Musimy od siebie odpocząć – słowa Adama wciąż brzęczały mi w głowie nieustępliwie przypominając, że jestem singielką po dwóch ...