Uciec przed świtem
Opowiadanie będzie nietypowe dla tej strony, ponieważ traktować ono będzie nie o miłości (chodź zamierzam umieścić wątek miłosny), ale o wojnie. Pozdrawiam i życzę ...
Opowiadanie będzie nietypowe dla tej strony, ponieważ traktować ono będzie nie o miłości (chodź zamierzam umieścić wątek miłosny), ale o wojnie. Pozdrawiam i życzę ...
Notka: Mictlantecuhtli - jest bogiem śmierci, a wręcz panem krainy umarłych z mitologii azteckiej, którą właśnie przerabiam ...
Był to lekko deszczowy dzień. Chmury układały się na niebie jak szara wata. W ten dzień na wakacje miała wyjechać rodzina. Zwyczajna rodzina. Mama, na którą mówiono ...
To się stało dzień po tym jak moja, teraz już była, żona wyrzuciła mnie z domu za oglądanie nagich fotek naszej, teraz tylko jej, sąsiadki. Sama nie była chętna do ...
Amelia miała 17 lat każdy uważał ją za szczęśliwą osobę, ponieważ taka wyrobiła o sobie opinię. Nikt jednak nie wiedział, jaka ona jest naprawdę nikt nie wiedział ...
Turyn, lipiec 2015. Caterina obudziła się z przeświadczeniem, że jest obserwowana. Starała się zachować spokój i oddychać głęboko, jak we śnie. Oddychać! No ...
Życie w związku po latach nie jest już takie samo jak na początku. Chociaż w przypadku moim oraz Kornela nie możemy narzekać na nudę - często wyjeżdżamy za granicę i ...
- Piotrek co się z Tobą dzieje ?! - Mnie się pytasz, a z Tobą? nie było Cię na pierwszej lekcji?! Gdzie byłaś ? -Pierwsza spytałam - powiedziałam spuszczając głowę ...
Rose siedziała z podkurczonymi nogami kołysząc się na boki. Spojrzała na drewniany stoliczek, na którym stała duża szklanka z kwiatami i ogromny talerz z serwisu ...
Miało być jutro, ale jest jeszcze dzisiaj :P -------------------------------------------------------- -Jesteś pewna, że nie wiesz, o kim mógł mówić, zanim ...
Dzwonek do drzwi zadzwonił o 23.30. To Alex. Wyglądała jak zawsze. Czarny płaszcz,spodnie, glany oraz fioletowe włosy. Z powodu tego jak się ubiera moi rodzice nie darzą ...
Tak! Nadeszły moje urodziny. Najlepsze urodziny jakich spodziewałem się w życiu. Zawsze były drętwe. Zazwyczaj to tylko rodzina była na moich urodzinach. Prawie nigdy ...
-Cześć księciu- Zdałam się na milutki głos. -Hej księżniczko, czekam na Ciebie- Mówił romantycznym głosem. Nie wiedział, że jestem na niego mega wkurwiona. -Chyba nie ...
Życie jest nieprzewidywalne, z dnia na dzień nasz świat potrafi stanąć na głowie, a my jesteśmy bezsilni wobec zmian. Jednak co zrobić kiedy stoi za tym wszystkim ...